پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

نشست مسئولین آژانس های هواپیمایی شهرستان با فرماندار ویژه لارستان و مدیر کل فرودگاه

مسئولین آژانس های هواپیمایی شهرستان لارستان با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و مهندس صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی آیت ا… آیت اللهی لارستان نشستی را در محل فرودگاه ترتیب دادند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، مسئولین آژانس های هواپیمایی شهرستان لارستان با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و مهندس صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی آیت ا… آیت اللهی لارستان نشستی را در محل فرودگاه ترتیب دادند.

در این نشست که عبدالرضا رویینا معاون فرودگاه، حقی رییس ایستگاه هواپیمایی ایران ایر شهرستان و روسای دفاتر قشم ایر و فلای دبی و جمعی از اعضا شورای اسلامی شهر و معتمدین نیز حضور داشتند، داریوش دهقان فرماندار در سخنانی با بیان اینکه فرودگاه بین المللی آیت ا… آیت اللهی لارستان مایه آبرو و عزت شهرستان است، اظهار کرد: فرودگاه‌ به عنوان مهم‌ترین زیر‌ساخت‌ جوامع پیشرفته محسوب می‌شو‌د و علاوه بر‌ رشد اقتصادی به ایجاد توسعه پایدار نیز کمک‌ می‌کند.

 فرماندار ویژه لارستان، افزود: یکی از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در لارستان بزرگ، فرودگاه این شهرستان است و همواره توانسته در بخش‌های مختلف کمک شایانی به این شهرستان داشته باشد.

وی بیان داشت: فرودگاه از دروازه‌های ورودی منطقه است که می‌تواند در بخش‌های مختلف یاری‌رسان باشد،  بنابراین تلاش می کنیم فرودگاه تقویت و پروازهای داخلی و خارجی افزایش یابد.

دهقان با تاکید بر اینکه گذشتگان برای احداث این فرودگاه زحمات زیادی را متحمل شده اند، تاکید کرد: ما نیز بایستی برای آیندگان با افزایش پروازها تلاش کنیم.

فرماندار ویژه لارستان افزود: با توجه به ظرفیت های خوب  منطقه لارستان بزرگ، فرودگاه شهرستان بستر خوبی برای جذب سرمایه گذاران و گردشگران می باشد و همکاری سرمایه گذاران منطقه می تواند زمینه مساعدی برای تقویت پرواز های این فرودگاه باشد.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تمامی مسئولین آژانس های هواپیمایی خواست که دست به دست هم دهند تا هیچ پروازی در شهرستان لغو نشود و در این خصوص بی تفاوت نباشند تا پروازهای داخلی و خارجی افزایش یابد و با راهبری و بهره‌گیری از ظرفیت تعاملی با فرودگاه در این موضوع سرعت عمل بخرج دهند.

مهندس صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی آیت ا… آیت اللهی لارستان هم اظهار کرد: آژانس‌ها با برگزاری تعامل با ایرلاین‌ها می‌توانند زمینه چارتر کردن پروازها را فراهم نمایند.

وی همچنین با بیان اینکه فلسفه شکل‌گیری آژانس‌های مسافرتی فراهم آوردن امکانات و تسهیل سفر برای مسافران است، اظهار کرد: با این رویکرد آژانس‌های مسافرتی هم در حوزه زیارت  نقش و سهم خود را به زائرین و علاقه مندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام ادا کنند.

 

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین