چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تجلیل از مادران و همسران شهدا در لارستان

مراسم تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا و همسران جانباز متوفی بمناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان مناسبت سالروز…

مراسم تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا و همسران جانباز متوفی بمناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان مناسبت سالروز وفات مادر علمدار دشت کربلا، حضرت ام البنین (س)، مراسم تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا و همسران جانباز متوفی با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، سردار بیانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، مسئولین، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، رابطین بانوان ادارات و قشرهای مختلف مردم در گلزار مطهر شهدا لار برگزار شد.

در این مراسم معنوی حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین دیانی از تهران و رضا محمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان در مقام والای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مطالبی را بیان کردند.

قرائت قران کریم، شعر و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان با اهدا لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از مقام والای مادران و همسران شهدا و همسران جانباز متوفی تجلیل شد.

همچنین در این مراسم معنوی همچنین مسئولین با حضور بر سر مزار مادران آسمانی شهدا با قرائت فاتحه و نثار گل به این عزیزان ادا احترام کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین