جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تیم منتخب عمادشهر قهرمان مسابقات لیگ فوتبال لارستان شد

  تیم منتخب عمادشهر(شاهین_بُنوو) از بخش محروم صحرای باغ، طی یک رکورد شکنی تاریخی در لیگ فوتبال لارستان قهرمان شد. به گزارش میلاد لارستان، مسئول فوتبال بسیج فارس اظهار داشت:…

 

تیم منتخب عمادشهر(شاهین_بُنوو) از بخش محروم صحرای باغ، طی یک رکورد شکنی تاریخی در لیگ فوتبال لارستان قهرمان شد.

به گزارش میلاد لارستان، مسئول فوتبال بسیج فارس اظهار داشت: مسابقات لیگ بزرگسالان شهرستان که به مدت حدودا سه ماه و با حضور ۱۱ تیم برگزار شد در پایان با پیروزی تیم منتخب عماد شهر به پایان رسید و این تیم توانست بالاتر از تمام رقبای خود عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند و کاپ قهرمانی را به خانه ببرد و تیم های نبرد لار و شهید چمران نیز توانستند مقام های دوم و سوم این مسابقات را کسب کنند.

طارمی زاده بیان کرد: روز پایانی این مسابقات یکشنبه هجدهم دی ماه با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان و بزرگان فوتبال منطقه ( لارستان – گراش – اوز ) و علاقه مندان به فوتبال و با حضور دهقان فرماندار ویژه لارستان، علمدار بخشدار بخش صحرای باغ، ریاست اداره ورزش و جوانان لارستان، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش و همچنین اعضای شورای شهر لار ، خور ، لطیفی و عمادشهر در استادیوم شهید دانشیار برگزار شد که به تیم ها و نفرات برتر مسابقات جوایز و کاپ اهدا شد ، همچنین در این مراسم از برترین داوران سال فوتبال لارستان نیز تجلیل شد.

عضو هیئت رئیسه فوتبال فارس عنوان داشت: برای نخستین بار یک تیم خارج از شهر لار قهرمان شد که این مهم نشان داد با تلاش بی وقفه می توان به قهرمانی رسید حتی اگر از یک بخش محروم باشی.

مسوول فوتبال حبابی فارس در پایان گفت: از تمامی اعضای محترم هیات فوتبال لارستان ( ریاست و دبیر محترم هیات فوتبال ، کمیته اجرایی ، کمیته داوران که الحق و الانصاف امسال بهترین قضاوت ها را شاهد بودیم ، کمیته انضباطی ، کمیته قرارداد ها و … ) که در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات نقش داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین