دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری جلسه کارگروه تدوین کتاب نقش لارستان در دفاع مقدس

جلسه کارگروه تدوین کتاب نقش لارستان در دفاع مقدس در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه کارگروه تدوین…

جلسه کارگروه تدوین کتاب نقش لارستان در دفاع مقدس در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه کارگروه تدوین کتاب نقش لارستان در دفاع مقدس به ریاست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و با حضور سرهنگ عیسی افسری فرماندهی سپاه ناحیه لارستان ، روسای ادارات بنیاد شهید، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی و باقریه دبیر کارگروه و مسئولین کمیته های تخصصی کارگروه (کمیته های تحقیق و پژوهش، نویسندگی ، روایتگری، ناظرین نظامی ، مالی ) در دفتر کار فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی، اقدام ارزشمند تدوین کتاب نقش لارستان در دفاع مقدس یک اقدام قابل تقدیر و ستایش دانست و افزود: حضور در عرصه جبهه های دفاع مقدس لحظه هایی خاطره انگیز و وصف نشدنی است.

داریوش دهقان با تاکید بر ثبت خاطرات جنگ حق علیه باطل اظهار کرد: رمز جاودانگی و مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان زنده نگهداشتن همین خاطرات است، زیرا نسل آینده و حتی بشریت باید بدانند که این سرزمین جوانان فداکار و ارزشمندی داشته است و به خاطر صیانت از خاک و تمامیت ارضی و دستاوردهای انقلابی خود چه زحماتی کشیده است.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: زنده نگه داشتن خاطرات جنگ به معنی زنده بودن نظام و انقلاب است.

در ادامه سرهنگ عیسی افسری فرماندهی سپاه ناحیه لارستان، باقریه دبیر کارگروه و مسئولین کمیته های تخصصی کارگروه نیز مطالبی را بیان کردند.

در پایان تصمیماتی در خصوص تدوین کتاب نقش لارستان در دفاع مقدس گرفته شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین