چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

چارت تشکیلاتی دانشگاه پیام‌نور لارستان بزودی ابلاغ می‌شود

  فرماندار ویژه لارستان با رییس دانشگاه پیام نور استان فارس در شیراز دیدار و گفتگو نمود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش…

 

فرماندار ویژه لارستان با رییس دانشگاه پیام نور استان فارس در شیراز دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندارویژه لارستان با دکتر محسن جاجرمی زاده رییس دانشگاه پیام نور استان فارس در شیراز دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار ویژه لارستان در این دیدار در سخنانی از دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از عوامل مهم تاثیر گذار در تحول منطقه یاد کرد و گفت: موضوع ایجاد رشته های جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، در دانشگاه پیام نور لارستان به صورت امری ضروری مطرح است.

دهقان خاطرنشان کرد: سعـی می کنیم در ایجاد و گسترش مراکز آموزشی تلاش مضاعف داشته باشیم.

در این نشست که سید روح الله قرشی رییس دانشگاه پیام نور لارستان نیز حضور داشت، در خصوص مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور شهرستان لارستان، ایجاد رشته های جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد همچون علوم تربیتی و مدیریت دولتی، افزایش نیروی انسانی، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مورد نیاز و ابلاغ چارت تشکیلاتی دانشگاه پیام نور لارستان بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه مقرر شد رشته علوم تربیتی از مهر ماه سال ۱۴۰۲ ایجاد و چارت تشکیلاتی دانشگاه پیام نور لارستان نیز بزودی ابلاغ می شود.

گفتنی است؛ دانشگاه پیام نور لارستان از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. ابتدا این دانشگاه در مدرسه ای واقع در شهر خور شروع به پذیرش دانشجو کرد و از سال ۱۳۹۴ ساختمان جدید دانشگاه واقع در بلوار دکتر دادمان مورد بهره برداری قرار گرفت. رشته های موجود در دانشگاه همگی مربوط به مقطع کارشناسی است که شامل روانشناسی، مشاوره، حقوق، حسابداری، مدیریت، اقتصاد، مترجمی زبان انگلیسی، مهندسی کامپیوتر و مهندسی صنایع است. در حال حاضر دو عضو هیات علمی و حدود ۵۰ استاد مدعو با مجموعه دانشگاه همکاری می کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین