دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

جزئیات طرح همکدسازی تلفنهای ثابت+جداول کامل تغییرات لارستان و فارس

میلاد لارستان: مدیر مخابرات لارستان با بیان این مطلب، گفت: در طرح همکدسازی، هر ۱ ساعت مکالمه تلفن ثابت به ثابت، فقط ۱۸۰۰ ریال هزینه دربرخواهد داشت. محمدمهدی صادق نژادان…

میلاد لارستان: مدیر مخابرات لارستان با بیان این مطلب، گفت: در طرح همکدسازی، هر ۱ ساعت مکالمه تلفن ثابت به ثابت، فقط ۱۸۰۰ ریال هزینه دربرخواهد داشت. محمدمهدی صادق نژادان در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان؛ با بیان به اینکه، طرح همکدسازی شماره تلفن های ثابت شهرستان لارستان

همزمان با سراسر استان فارس از ۱۲ شهریور ماه سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: به ابتدای تمامی شماره های تلفن ثابت لارستان، عدد ۵ اضافه گردیده و تعداد ارقام شماره تلفن ها، به عدد ۸ رسیده است.

وی افزود: شماره تلفن های شهر لار که با پیش شماره ۲۲۴، ۲۲۵ و ۲۲۶ همراه بوده است، به ۵۲۲۴، ۵۲۲۵ و ۵۲۲۶ تغییر یافته و شماره هایی که با پیش شماره ۳۳۳ و ۳۳۴ بوده اند نیز، به ۵۲۳۳ و ۵۲۳۴ تغییر کرده است.

مدیر مخابرات لارستان با اشاره به مزایای اجرای طرح همکدسازی در سطح استان فارس، تصریح کرد: کلیه ساکنین این استان، اعم از شهری و روستایی، جهت استفاده از تلفن های ثابت به ثابت، نیازی به گرفتن کد بین شهری نیست و فقط می توانند با شماره های هشت رقمی، با طرف مقابل خود، تماس برقرار نمایند.

وی با تأکید بر اینکه، کد کل شهرها و روستاهای استان فارس، به “۰۷۱” تغییر یافته، عنوان کرد: اگر کاربران، قصد تماس به خارج استان و یا بلعکس و همچنین با از تلفن همراه با تلفن ثابت، دارند، می بایست کد “۰۷۱” و شماره تلفن مورد نظر را شماره گیری کنند.

صادق نژادان با بیان اینکه، در طرح همکدسازی، هزینه تماس تلفن ثابت به ثابت، هم درون شهری و هم بین شهری درون استان، با تعرفه دورن شهری محاسبه خواهد شد، اضافه کرد: در این طرح، هزینه هر تماس، دقیقه ای ۳۰ ریال و برحسب ثانیه مکالمه محاسبه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته، با اجرای این طرح، هزینه جهت مشترکین بشدت کاهش می یابد و به جرأت می توان گفت که؛ هزینه ها در این طرح به یک بیستم رسیده است.

مدیر مخابرات لارستان با توصیه به مردم استان فارس و لارستان جهت مدیریت هزینه های خود برای تماسهای درون استانی از تلفن ثابت استفاده کنند، گفت: ۱ ساعت مکالمه تلفن ثابت به ثابت، فقط ۱۸۰ ریال هزینه دربرخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه، شرکت مخابرات به بمنظور ترغیب و گرایش مردم جامعه در استفاده بیشتر از تلفن ثابت، اقدام به اجرای این طرح نموده است، تأکید کرد: شایعات مبنی بر افزایش هزینه تلفن های ثابت کذب است.

صادق نژادان در پایان افزود: مشترکین تلفن های ثابت می توانند، جهت اطلاع از شماره جدید و تغییرات ایجاد شده در آن، با سامانه رایگان “۳۲۰۰” تماس حاصل نمایند.

درضمن، بدلیل از نقصی که در اطلاع رسانی قبلی در این خصوص وجود داشت، پوزش می طلبیم.

 



 

خبرنگار: حسن فراست

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۷:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین