جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اجرای طرح بشری ویژه عشایر منطقه چغدویه بخش مرکزی لارستان

طرح بشری ویژه عشایر منطقه چغدویه بخش مرکزی لارستان اجرا شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت دهه مبارک فجر، با مدیریت دفتر…

طرح بشری ویژه عشایر منطقه چغدویه بخش مرکزی لارستان اجرا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت دهه مبارک فجر، با مدیریت دفتر امور زنان و خانواده فرمانداری ویژه لارستان در راستای اهداف خود در‌ حوزه ایجاد نشاط، سلامت و آموزش زنان شهرستان با همکاری و مشارکت تعدادی از ارگانهای خدمات رسان از جمله دانشکده علوم پزشکی، بهزیستی،اورژانس اجتماعی،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ورزش و جوانان،کمیته امداد حضرت امام و کتابخانه های عمومی،با اعزام تیمی متشکل از پزشک عمومی، دکتر و کارشناسان تربیت بدنی، دامپزشک،کارشناسان (مامایی- تغذیه بهداشت دهان و دندان)، مربیان کانون پرورش فکری ، کتابدار و قصه گوی کتابخانه ، به منطقه عشایر نشین چغدویه بخش مرکزی لارستان روز متفاوتی را برای عشایر صبور و زحمتکش این منطقه رقم زد.

در این حضور یک روزه که احمد دلاور معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان ، اردشیر مکاری بخشدار مرکزی و روسای ادارات امور عشایر و بنیاد مسکن تیم خدمات رسان را همراهی کردند، عشایر زحمتکش از خدمات درمانی پزشک برخوردارشدند و کودکان و زنان عشایر نیز از برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی تیم اعزامی استقبال کردند.

مسئول و کارشناس اعزامی از اورژانس اجتماعی با برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای فرزند پروری و خطرات و مضرات اعتیاد و مشاوره فردی برای والدین و جوانان و نیز کارگاه آموزشی عزت نفس برای دانش آموزان ، درآگاه سازی و توانمندی جامعه هدف همت گماشتند. مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کتابخانه های عمومی و اداره ورزش و جوانان نیز با برگزاری چندین برنامه متنوع از جمله آموزش اورگامی، مسابقه نقاشی، مسابقه و بازی های مفرح ورزشی،قصه گویی شاد، اهدا کتاب و بسته های شیرینی، کودکان و دانش آموزان عشایر را به شادی و نشاط مهمان کردند.

از طرف دفتر امور زنان و خانواده فرمانداری و مدیریت مهرورزان اجتماعی سپاه و بسیج ادارات و بهزیستی و ورزش و جوانان لارستان نیز بسته های آموزشی شامل دو دفتر، جامدادی، بسته مدادرنگی، مدادسیاه ، تراش، خط کش،قمقمه در پوشه های دکمه دار به تمامی کودکان عشایر اهدا شد.

اهداء پتو توسط بسیج ادارات، اهداء چند بسته معیشتی برای مددجویان، و چند جفت کفش ، شال و روسری توسط کمیته امداد از دیگر برنامه های جانبی طرح بشری در این منطقه بود.

گفتنی است این سفر خدمات رسانی یکروزه فرصتی را فراهم نمود که عشایر عزیز بتوانند بصورت مستقیم مشکلات ، نیازها و درخواست های خود را با مسئولین در میان بگذارند. مسئولین نیز ضمن قول مساعد در پیگیری رفع مشکلات آنان راهنمایی و توضیحات لازم را به این عزیزان دادند.

همچنین اردشیر مکاری بخشدار مرکزی لارستان نیز مبلغ ۶ میلیون تومان هدیه نقدی به دانش آموزان عشایر اهدا کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین