شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نخستین تعاونی زنان عشایر کشور در خنج تشکیل شد

بهرامی گفت: تعاونی زنان عشایر برای اولین بار در کشور در استان فارس و شهرستان خنج تشکیل شده است که ظرفیت خوبی برای استفاده موثر از توانمندی زنان عشایر فراهم…

بهرامی گفت: تعاونی زنان عشایر برای اولین بار در کشور در استان فارس و شهرستان خنج تشکیل شده است که ظرفیت خوبی برای استفاده موثر از توانمندی زنان عشایر فراهم می کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، روح الله بهرامی، در جلسه با مشاور امور زنان عشایر در سازمان امور عشایر ایران گفت: تعاونی زنان عشایر برای اولین بار در کشور در استان فارس و شهرستان خنج تشکیل شده است که ظرفیت خوبی برای استفاده موثر از توانمندی زنان عشایر فراهم می کند.

مدیرکل امور عشایر فارس افزود: توانمندسازی اقتصادی بانوان عشایر و پایدار کردن این توانمندی در زنان عشایر از اولویت های سازمان امور عشایر است و تشکیل تعاونی زنان عشایر در تحقق این هدف نقش موثری دارد.

وی اضافه کرد: استان فارس ظرفیت ها و پتانسیل بالایی در حوزه عشایری دارد و اقدامات قابل توجهی در سال های اخیر در این حوزه به انجام رسانده و بیشترین صندوق های خرد زنان در کشور در فارس ایجاد شده است.

بهرامی تاکید کرد: زنان عشایر نقش مهمی در مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دارند و مشارکت دادن انها در عرصه های مختلف به ایجاد زیرساخت مناسب نیاز دارد و تشکیل تعاونی زنان عشایر، فرصت استفاده از خرد جمعی و شناسایی افراد مولد و هدایت آنها به سمت تعاونی ها را ایجاد می کند.

خاطر نشان می شود، شرکت تعاونی زنان عشایری در شهرستان خنج برای اولین بار در کشور و با اهداف عمومی و اختصاصی برای افزایش هم فکری و هم افزایی فعالیت های فعلی صندوق های خرد زنان عشایری استان تشکیل شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین