پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح نخستین تعاونی آموزشگاهی در لارستان

نخستین  تعاونی آموزشگاهی منطقه لارستان در دبیرستان راه برتر افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان،  نخستین  تعاونی آموزشگاهی منطقه لارستان در راستای توافقنامه وزارتخانه های آموزش و پرورش و تعاون،کار…

نخستین  تعاونی آموزشگاهی منطقه لارستان در دبیرستان راه برتر افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان،  نخستین  تعاونی آموزشگاهی منطقه لارستان در راستای توافقنامه وزارتخانه های آموزش و پرورش و تعاون،کار و رفاه اجتماعی با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان، روسای اداره آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، مجتمع آموزش عالی و رییس کمیسیون بانوان و آموزش شورای اسلامی شهر لار در دبیرستان راه برتر افتتاح شد.

هدف از تشکیل این تعاونی فراهم کردن محیطی برای پرورش روحیه همکاری دانش آموزان و پرورش خلاقیت ها و توانایی های کارآفرینی و سرمایه گذاری در سنین نوجوانی و کسب آمادگی برای ورود به بازار کسب و کار است.

در این مراسم عبدالمهدی قاسمی، معاون مدیرکل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان، ضمن تاکید بر اینکه توسعه تعاونی ها از سیاست های کلان دولت برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در بهبود وضعیت اقتصادی فرهنگی و افزایش سرمایه اجتماعی کشور است، ابراز امیدواری کرد: در سایر مدارس هم شاهد راه اندازی این تعاونی ها باشیم.

همچنین مهدی اسماعیلی معاون مدیر کل و ریاست اداره آموزش و پرورش لارستان، ضمن تشکر از همکاران اداره کار جهت مشارکت در این موضوع ابراز امیدواری کرد: با فراگیر شدن این تعاونی ها در مدارس شاهد بهبود کیفیت خدمات جانبی به دانش آموزان باشیم.

در پایان از موسس و کادر دبیرستان راه برتر، جهت پیشقدم شدن برای این اقدام موثر در شهرستان تقدیر شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۶:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین