جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

۱۵ تعاونی مرزی استان فارس در لارستان، لامرد و مُهر مستقر هستند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت:برای افزون بر ۱۳۷ هزار نفر از ساکنان مناطق مرزی استان کارت مبادلات مرزی صادر نشده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت:برای افزون بر ۱۳۷ هزار نفر از ساکنان مناطق مرزی استان کارت مبادلات مرزی صادر نشده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، عبدالعظیم خادم حمزه در دومین جلسه شورای مبادلات مرزی استان فارس افزود: هم‌اینک ۱۵ تعاونی مرزی استان در شهرستان‌های لامرد ، مُهر و لارستان مستقر هستند و از اداره کل صنعت، معدن و تجارت فارس انتظار داریم که پس از احصا و دسته بندی مشکلات مرزنشینان و اعلام راهکارهای عملیاتی، نسبت به هماهنگی تشکیل جلسه‌ای در سازمان توسعه تجارت در سطح ملی برای رفع مشکلات مرزنشینان اقدام کند.

وی ضمن تاکید بر لزوم حمایت از تعاونی های مرزنشینان فارس از سوی شورای مبادلات مرزی این استان، خواستار پیگیری عضویت نماینده تعاونی‌های مرزنشینان در کارگروه ماده ۱۲ و تمدید کارت‌های الکترونیک مرزنشینان تا پایان سال ۱۴۰۱ شد.

او گفت: همچنین انتظار است که معافیت تعاونی‌های مرزی تا سقف سهمیه از تعهدات برگشت ارز و افزایش سهم واردات تعاونی‌های مرزی در نقاط محروم مد نظر قرار گیرد و این موارد از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، از گمرک استان خواست میوه‌های وارداتی توسط تعاونی مرزنشینان را با توجه به فسادپذیری بالا در اسرع وقت ترخیص کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین