پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

هشدار پلیس پیرامون تیراندازی در مراسم‌ عروسی لارستان

فرمانده انتظامی لارستان در خصوص تیراندازی در مراسم‌ عروسی در برخی از نقاط این شهرستان هشدار داد. سرهنگ سید محمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به رسم و رسوم…

فرمانده انتظامی لارستان در خصوص تیراندازی در مراسم‌ عروسی در برخی از نقاط این شهرستان هشدار داد.

سرهنگ سید محمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به رسم و رسوم تیراندازی در مراسم عروسی در برخی از نقاط این شهرستان، اظهار کرد: این رسم و رسوم غلط و سهل انگاری و غفلت در استفاده از سلاح گرم در مراسم‌ به صورت ناخواسته منجر به ایجاد مزاحمت و بعضا مشکلاتی برای افراد شرکت کننده دراین مراسم‌ می‌‍شود.

وی با بیان اینکه تخطی از قوانین و مقررات مربوط به حمل، نگهداری و استفاده از سلاح جرم محسوب شده و طبق قانون و با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌شود، گفت: استفاده از سلاح در مراسم‌ عروسی موضوع خطرناکی است که بار‌ها و بار‌ها شاهد بروز اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبران در این خصوص بوده ایم.

فرمانده انتظامی لارستان پیرامون تیراندازی افراد در مراسم‌ عروسی هشدار داد و تأکید کرد: قطعا پلیس با افرادی که بخواهند به این صورت آرامش مردم را خدشه‌دار و جان خود و دیگران را به خطر بیندازند، برخورد قانونی و قاطعانه خواهد داشت.

سرهنگ یوسفی بیان کرد: پلیس علاوه بر نگاه پیشگیرانه، تاکید ویژه‌ای بر فرهنگ‌سازی، آموزش و همکاری سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول داشته و بر این باور است که می‌توان سایر رسوم پسندیده اقوام ایرانی را جایگزین رسم غلط و خطرناک تیراندازی در جشن‌ها و مراسم‌ عروسی کرد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین