شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کلنگ زنی ساخت نخستین پل محور اوز – شرفویه

ساخت نخستین پل محور اوز – شرفویه آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، کلنگ ساخت نخستین پل و ابنیه محور اوز – شرفویه(مربط) که با…

ساخت نخستین پل محور اوز – شرفویه آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، کلنگ ساخت نخستین پل و ابنیه محور اوز – شرفویه(مربط) که با هزینه اهدائی حاج محمد زارعی ساخته می شود با حضور اعضای هیات امنای جاده مربط و مسئولان در عصر دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ به زمین زده شد.

احمد خضری عضو هیات امناء به طور مختصر تاریخچه ساخت جاده مربط، اهمیت وجود و ساخت جاده و راه رو اعلام کرد و گفت: شهرستان اوز از نظر جاده و بزرگراه دچار فقر و کمبود است، احیاء جاده مربط و ساخت جاده در این شهرستان برای توسعه و پیشرفت شهرستان لازم است.

خضری در پایان گفت: جاده مربوط به طول ۲۸ کیلومتر و عرض ۱۱ متر شهرستان اوز را به روستای شرفویه بزرگراه لار-جهرم و بخش بنارویه متصل می‌سازد و در کم شدن فاصله اوز – شیراز تا ثیر فراوان دارد.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز نیز ضمن تشکر از برپائی این آئین گفت: در حال حاضر دو محور مهم که اوز را از حالت سکون و بن بست بدر می‌آورد.

فرماندار شهرستان اوز درباره جاده مربط افزود: که طبق تفاهم‌نامه زیرسازی و ساخت جاده به عهده خیرین و مردم است و اجرای آسفالت آن به عهده دولت است که حتما انجام می شود. وی ضرورت ساخت و تعریض هر ۲ محور را گوشزد کرد و کلنگ نخستین پل جاده مربط به نام مسعود محبی را به زمین زد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۶:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین