دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

نمایش”خرده دروغ های شخصی” تماشاگران را جذب کرد

  نمایش خرده دروغ های شخصی در دومین روز از جشنواره تئاتر استانی مخاطبان بسیاری را به سالن اصلی تالار حافظ کشاند. نمایش خرده دروغ های شخصی از لارستان در…

  نمایش خرده دروغ های شخصی در دومین روز از جشنواره تئاتر استانی مخاطبان بسیاری را به سالن اصلی تالار حافظ کشاند. نمایش خرده دروغ های شخصی از لارستان در دومین روز از بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی در حالی اجرا شد که طبقه همکف تالار اصلی حافظ تقریبا پر شده بود.

 این نمایش که از شهرستان لارستان به جشنواره تئاتر استانی رسیده در دو سانس ۹ و ۱۱ در سالن اصلی تالار حافظ شیراز به اجرا رسید.

 داوران جشنواره نیز در سانس دوم  اجرای این نمایش  با حضور در تالار حافظ به قضاوت این اثر پرداختند.

 داوران جشنواره شامل پرفسور کامیابی مسک ، جمال اجلالی و سراجی از ساعت ۱۱ با حضور در سالن اصلی تالار حافظ این نمایش را داوری کردند.

 طراحی خوب برای خرده دروغ های شخصی

 نمایش خرده دروغ های شخصی که نخستین نمایشی است که در تالار حافظ از اجرای قاب صحنه برخوردار شد دارای طراحی صحنه ای بسیار زیبایی بود.

 طراحی صحنه این نمایش در خدمت کلیت نمایش بود و کارگردان را برای طراحی میزانسن خوب برای بازیگران بسیار یاری کرده است.

 

 این نمایش که از بازیگران مسلطی بهره برده است، در ارتباط با تماشاگر بسیار موفق بود و به نظر می رسد در اجراهای عمومی خود تماشاگران بسیاری را به سالن های تئاتر بکشاند.

 طراحی صحنه نمایش بسیار جالب بود و از سوی دیگر استفاده خوب کارگردان از تمام نقاط صحنه و حتی بهره بردن از فضای پشت دکور یکی از نقاط مثبت این اثر بود.

 ارتباط خوب بازیگران با یکدیگر و ارائه بازی نرم از جمله ویژگی های دیگر این اثر بود که نکته مثبتی از کار بچه های لارستان است.

 داستان این نمایش که ۱۰ بازیگر را به همراه داشت داستان زوج جوانی است که در سالگرد ازدواجشان با مشکلی مواجه می شوند که می خواهند آن را از میهمانان خود پنهان کنند و همین ماجرا داستان ها و مشکلات تازه ای را برای آنها به همراه دارد.

 محمد اسماعیل بلند گرامی کارگردان این اثر توانسته بازیگران زیاد نمایش را به خوبی هدایت کند تا داستان نمایش به خوبی با تماشاگر ارتباط برقرار کند.

 حضور مدیر کل و پیشکسوتان

 نکته جالب دیگر این اثر حضور پیشکسوتان عرصه نمایش از جمله علینقی رزاقی، احمد سپاسدار ، سیروس رومی و ….بود که به تماشای این نمایش ها نشستند.

 پیشکسوتان عرصه نمایش به دعوت مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همراهی وی به تماشای این اثر نشستند.

 اجرای منظم و سر موقع اثر یکی دیگر از ویژگی های خوب جشنواره بیست و پنجم بود که در تمام اجراها رعایت شد.

 منبع: خبرگزاری مهر

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین