جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیروزی خفیف اما ارزشمند دختران هندبالیست لارستانی برابر قزوینی‌ها

  در هفته دوم از دور برگشت مسابقات هندبال بانوان ایران بازیکنان تیم شهید چمران لارستان توانستند در خانه برابر نماینده استان قزوین به برتری دست پیدا کنند. به گزارش…

 

در هفته دوم از دور برگشت مسابقات هندبال بانوان ایران بازیکنان تیم شهید چمران لارستان توانستند در خانه برابر نماینده استان قزوین به برتری دست پیدا کنند.

به گزارش میلاد لارستان هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران با برگزاری ۴ دیدار در شهرهای بندرعباس، لارستان، یزد و ملایر برگزار شد.

بازی‌های این هفته تیم فولاد هرمزگان توانست ۳۱ بر ۱۸ شهرداری ماهان کرمان را شکست دهد، سنگ آهن بافق نتیجه ۳۰ بر ۲۳ تیم شهید شاملی کازرون را پشت سرگذاشت و تیم غدیر ملایر ۲۴ بر ۳۹ مغلوب فولاد سپاهان اصفهان شد.

در دیگر بازی این هفته تیم شهید چمران لارستان توانست در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر در خانه برابر تیم شیشه قزوین با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ پیروز شد.

به گزارش میلاد لارستان، تا پایان هفته نهم تیم سنگ آهن بافق ، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون با ۱۴ امتیاز رده‌های نخست تا سوم را بر حسب تفاضل گل در اختیار دارند، تیم‌های فولاد هرمزگان، شیشه قزوین و شهید چمران لارستان با ۸ امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم ایستاده‌اند و غدیری ملایر با ۴ امتیاز و شهرداری ماهان کرمان با ۲ به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و هشتم قرار دارند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۶:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین