سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نيمه دوم ارديبهشت ماه 1378 – شماره 110 (سخني با اعضاي محترم شوراي شهر)

نهم ارديبهشت ماه سالگرد دستور امام راحل(ره) پيرامون واگذاري كار مردم به مردم با تشكيل شوراهاي شهر و روستا فرا رسيد و شوراهاي مناطق عملاً كار خويش را آغاز نمودند…

نهم ارديبهشت ماه سالگرد دستور امام راحل(ره) پيرامون واگذاري كار مردم به مردم با تشكيل شوراهاي شهر و روستا فرا رسيد و شوراهاي مناطق عملاً كار خويش را آغاز نمودند در همين‌جا از خداي تعالي براي آنان موفقيت و سربلندي و انديشه والا و توان فوق‌العاده درخواست مي‌نماييم.
نكته‌اي كه لازم است اعضاي محترم شوراي شهر ما در نظر بگيرند تدوين برنامه كوتاه مدت و بلند مدت جهت تعالي و ترقي شهر و شهرستان با توجه به برنامه‌هاي منطقه و استان و دولت و كمكهاي مردمي و امكانات بالقوه و بالفعل مي‌باشد.
طبيعي است براي تحقق چنين مهمي بايد با همكاري كليه شوراها نيازهاي نقاط مختلف لارستان اعم از شهر و روستا كه امكانات رفع آنها ميسر است صورت برداري نمود و در پي مرتفع نمودن آنها برآييم. در كنار رسيدگي به نيازهاي واقعي وملموس نه پندارگرايانه و ايده‌آلي به فكر برنامه توسعه منطقه اعم از توسعه اقتصادي – سياسي – اجتماعي و فرهنگي بود. با استفاده از همه نيروها اين مهم را عالمانه برنامه‌ريزي نمود. و از زدن طاق با انگشت به شدت پرهيز كرد.
برنامه‌هاي بلند مدت بايد با همكاري و همياري متخصصين منطقه و محاسبات مختلف علمي تحقق داد و در تدوين يك برنامه صحيح، دقيق، واقعيت‌گرا و حقيقت‌نگر گام برداشت.
بديهي است شوراي محترم شهر بايد حكم نخ تسبيح را بازي نمايند بدين معني كه تمام دانه‌هاي تسبيح (انسان‌هاي جامعه) را به بند بكشند و جايگاه هريك از آنها مشخص و معين نمايند و از هر نيرو به اندازه توان و استعداد خدادادي او جهت بهتر شدن اوضاع منطقه استفاده نمايند.
طبيعي است براي انسجام هرچه بيشتر در صحنه بودن روحانيت معظم منطقه به محوريت حضرت آيت‌الله العظمي آيت‌اللهي مد ظله‌العالي از ضروريات است و به كارگيري متخصصين و نيروهاي مجرب امري مسلم و خدشه‌ناپذير مي‌باشد.
به اميد روزي كه با برنامه ريزي حساب شده و صحيح شاهد تعالي و ترقي معنوي و مادي منطقه باشيم.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین