دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مرکز فرهنگ و هنر رشته‌های بازیگری فارس راه‌اندازی شد

بهزاد مریدی امروز در دیدار با هنرمندان حوزه تئاتر استان فارس و  در حاشیه بیست و پنجمین جشنواره استانی تئاتر فجر اظهار کرد: با همکاری هنرمندان و علما تمام‌قد جلوی…

بهزاد مریدی امروز در دیدار با هنرمندان حوزه تئاتر استان فارس و  در حاشیه بیست و پنجمین جشنواره استانی تئاتر فجر اظهار کرد: با همکاری هنرمندان و علما تمام‌قد جلوی بی‌ادبان می‌ایستم.

وی با بیان اینکه بابت بی‌احترامی‌ها و بی‌مهری‌هایی که در حوزه هنر صورت گرفته عذرخواهی می‌کنم، افزود: اما من فقط پاسخگوی بی‌مهری‌های نه روز گذشته هستم.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه گردش در فضای مجازی و اینترنت انسان را به علامه دهر تبدیل نمی‌کند، خاطرنشان کرد: هنر مقدس است و باید حرمت تئاتر نگه داشته شود.

 مریدی با بیان اینکه بی‌حرمتی به هنر مقدس تئاتر شرم‌آورترین حرکتی است که من در دهه‌های گذشته دیده‌ام، تصریح کرد: اگر حرمت ندیده‌اید پاسخگو هستم و اگر بی‌ادبی و بی‌مهری دیده‌اید جواب می‌دهم اما فقط پاسخگوی مدت زمانی هستم که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس حضور دارم.

 وی با در خواست مبنی بر اینکه از گذشته سخن نگوئید زیرا افراد حضور ندارند که پاسخ دهند، اظهار کرد: من را از خودتان بدانید و عهد می‌بندم که با همراهی علما و هنرمندان تمام‌قد جلوی بی‌ادبان عرصه هنر بایستم.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تأکید بر اینکه چنان جلوی این بی‌ادبان بایستم که تصورش را هم نداشته باشید، گفت: در هفته‌های گذشته دستور‌العمل امکان استفاده از سالن‌های تئاتر شهرستان‌های برای تمرین تئاتر به فعالان این عرصه را  لغو کرده‌ام.

 مریدی با بیان اینکه حوزه آموزش و پژوهش به صورت یک اداره درمی‌آید، افزود: از پایان‌نامه‌های دانشجویی ارشد حمایت می‌شود و فعالیت کارگاه‌های انجمن نمایشی به صورت جدی دنبال می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه ضعف‌های عمده در تئاتر استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: این ضعف‌ها فقط به صورت سخت‌افزاری دنبال شده اما در بحث نرم‌افزاری نیز مشکلات بسیاری وجود دارد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه ریاست انجمن نمایشی از حالت انتصابی به انتخابی در می‌آید، تصریح کرد: هیئت مدیره انجمن نمایشی از کل استان بوده و تنها به شیراز اختصاص ندارد.

 مریدی اعلام کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای که با دانشگاه پیام نور فارس منعقد شده ساختمان همت پیام نور به مرکز فرهنگ و هنر رشته‌های بازیگری تبدیل شده و از بهمن ماه امسال پذیرش دانشجو دارد.

 منبع: خبرگزاری تسنیم

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین