شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

توقیف ۳۶ موتورسیکلت در ۴۸ ساعت

فرمانده انتظامی لارستان از برخورد شدید با موتورسواران متخلف در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدمحمد یوسفی بیان کرد: برابر…

فرمانده انتظامی لارستان از برخورد شدید با موتورسواران متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدمحمد یوسفی بیان کرد: برابر گزارشات مردمی، تعدادی از موتورسواران با گذشت پاسی از شب اقدام به موتور‌سواری در خیابان‌های اصلی شهر می‌کنند و این کار باعث ایجاد نارضایتی عمومی و جو بد‌بینی شده است که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او اضافه کرد: پلیس بر حسب وظیفه ذاتی و ایجاد آرامش در جامعه برای شهروندان و حسب هماهنگی‌های قضائی در ساعات پایانی هر شب به صورت محسوس و نامحسوس در خیابان‌های اصلی شهر اقدام به کنترل رفتار موتورسواران کرده و در صورت رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی، آلودگی‌های صوتی و ایجاد مزاحمت نسبت به توقیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها و انتقال به پارکینگ می‌کند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است، افزود: چنانچه وسایط نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت در این ساعات از شبانه روز توقیف شود تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ خواهد ماند و هیچ گونه اغماضی در این زمینه نخواهد شد.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به توقیف ۳۶ دستگاه وسایط نقلیه متخلف در ساعات پایانی شب طی ۴۸ ساعت گذشته، گفت: برخورد با موتورسواران متخلف از مطالبات جدی مردم است و ما هم مکلف به اجرای این کار هستیم و از شهروندان درخواست می‌شود به توصیه‌های پلیس توجه کنند تا در پایان سال و آغاز سال جدید خاطری خوش داشته باشند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین