پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

چند اطلاعیه مهم از لارستان

 در روزهای اخیر اعلامیه های زیادی با موضوعات مختلف در سطح شهر در حال انتشار بود که بدینوسیله جهت دسترسی سریعتر، آگاهی بیشتر و راحت تر همشهریان گرامی، بصورت یکجا…

 در روزهای اخیر اعلامیه های زیادی با موضوعات مختلف در سطح شهر در حال انتشار بود که بدینوسیله جهت دسترسی سریعتر، آگاهی بیشتر و راحت تر همشهریان گرامی، بصورت یکجا آورده می شود:

 اطلاعیه شماره ۱: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لارستان

* بدینوسیله به اطلاع عموم اهالی شهرستان لارستان می رساند؛ نظر یه اقدام خودسرانه افراد در دفن اجساد متوفیات خود در دارالرحمه قدیم بدون در نظر گرفتن ضوابط و مقررات شهری و بهداشتی، بدینوسیله به کلیه سکنه شهرستان لارستان ابلاغ می گردد: در صورت عدم رعایت مقررات قانونی و دفن خودسرانه متوفیات خود در غیر از دارالرحمه جدید، با کلیه عوامل دخیل در دفن اجساد و خانواده متوفی مطابق ماده ۶۳۵ قانون مجازات اسلامی برخورد قانونی خواهد شد.

اطلاعیه شماره ۲: روابط عمومی معاونت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان

* به اطلاع عموم مردم می رساند بنا بر بخشنامه صادره از سوی معاون اول رئیس محترم جمهور در راستای سیاستهای دولت برای صیانت از نیروی کار داخلی و افزایش میزان اشتغال و حل معضل بیکاری، بکارگیری اتباع غیرمجاز افغانی، توسط کلیه کارفرمایان اعم از دستگاههای دولتی و عمومی و شرکتها و پیمانکاران مرتبط با آنها ممنوع بوده و در صورت مشاهده تخلف مطابق ماده ۱۸۱ قانون کار برخورد می گردد.

لازم بذکر است؛ جریمه هر تبعه غیرمجاز در هر روز مبلغ ۱/۰۱۴/۸۵۰ ریال در سال ۹۳ تعیین گردیده است.

اطلاعیه شماره ۳: موسسه ازدواج صالح لارستان

* با توجه به فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه(س)، همایش جشنواره ازدواج جوانان لارستانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجه الاسلام محمودرضا شیرازی از قم و مزدوجین جوان در روز جمعه مورخه ۴ مهرماه ۹۳ در تالار وحدت شهر لار برگزار می شود. مزدوجین جوان از اول مهرماه سال ۹۲ به بعد جهت دریافت دعوتنامه می توانند با ارائه کپی سند ازدواج به مجتمع تجاری دانش مراجعه نمایند و یا با شماره ۰۹۱۷۴۳۷۵۳۵۰ تماس حاصل نمایند.

ضمناً تعدادی هدایا به طور قرعه بین مزدوجین و همچنین به مزدوجینی که مهریه آنان ۱۴ سکه طلای بهار آزادی و یا مزدوجینی که نام داماد “علی” و نام عروس “فاطمه” باشد، اهدا خواهد شد.

اطلاعیه شماره ۴: اداره امور فرهنگی آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان

* مسابقه شعرسرایی در وصف امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان با عنوان«معجزالکلام» برگزار می شود. این مسابقه با هدف بزرگداشت مقام شامخ امامزاده واجب التعظیم لارستان و شناساندن هرچه بهتر این شخصیت معنوی به اقشار مختلف مردم جامعه صورت می گیرد.

بدینوسیله از کلیه شاعران خوش ذوق جهت شرکت در این مسابقه دعوت می شود تا علاوه بر اجر معنوی و اخروی، به نفرات برتر جوائز نفیس کمک هزینه سفرهای زیارتی اعطاء خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا عید سعید غدیرخم  می باشد و شاعران می توانند آثار خود را با ذکر مشخصات کامل و حداکثر دو قطعه و در قالب آزاد به دفتر آستان مقدس تحویل دهند.

لازم بذکر است؛ مجموعه آثار ارسالی، پس از تأیید هیئت داوران، در کتابی با عنوان «معجزالکلام» با نام خود سراینده به چاپ خواهد رسید.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت زندگینامه آن حضرت به آدرس اینترنتی: http://gonbadesabz.ir و یا دفتر آستان مقدس مراجعه نمایند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین