یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی لارستان سریع‌تر ساخته شود

 میلاد لارستان: امام جمعه لارستان گفت: شورای اسلامی شهر لار باید ساخت این مرکز درمانی را سریع‌تر شروع کند و به سوالات مردم در این باره پاسخ دهند تا این…

 میلاد لارستان: امام جمعه لارستان گفت: شورای اسلامی شهر لار باید ساخت این مرکز درمانی را سریع‌تر شروع کند و به سوالات مردم در این باره پاسخ دهند تا این کار به نتیجه برسد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ حجه الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش، در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار

با بیان حدیثی از امام صادق(ع)، اظهار کرد: انجام واجبات، مقدم تر از اعمال مستحبی است.

وی افزود: براساس روایات، اگر کسی در راه رفتن به نماز جماعت، بمیرد، خداوند اجر یک شهید را برای وی در نظر می گیرد که این حکایت از عظمت نماز جماعت است.

خطیب جمعه شهر لار با اشاره به وحدت بی نظیر اهل تسنن و تشیع در منطقه لارستان بزرگ، تصریح کرد: وحدت و برادری این دو مذهب، برای ایران و لارستان مایه افتخار و الگو است.

وی با مطرح کردن حدیث دیگری از امام ششم شیعیان حضرت امام جعفرصادق(ع) خاطر نشان کرد: کسی که دارای چهار صفت؛ انجام واجبات، ترک محرمات، پیروی از ائمه اطهار(س) و بیزاری از دشمنان باشد، در روز قیامت از هرکدام از درهای هشتگانه بهشت که بروی مومنان باز است، اذن دخول پیدا می کند.

حجه الاسلام نوربخش با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان، گفت: ایشان فرمودند؛ نظام نوینی در حال حاکمیت بر جهان است و نظام برپایه سبک غربی ها رو به افول می باشد و دچار بحران و چالش شده است.

وی اضافه کرد: معنویت در فرهنگ غربی وجود ندارد و فرهنگ و باورهای اسلامی و دینی مردم مهم است.

امام جمعه لارستان با بیان گوشه های دیگری از بیانات رهبری در این دیدار، عنوان کرد: رهبر انقلاب در این دیدار درباره اهمیت افزایش جمعیت، وحدت و همدلی در جامعه و حمایت از مسئولان صحبت کردند.

وی درخصوص حمایت از مسئولان، افزود: دولت در این یکسال موفقیت های خوبی را بدست آورده و باید توجه داشت که اداره کشور کار سختی است و با وجود مشکلات، نباید بگونه ای از دولت انتقاد کرد که باعث تخریب شود.

حجه الاسلام نوربخش با اشاره به بستری شدن و عمل جراحی امام خامنه ای در یک بیمارستان عمومی، تصریح کرد: در این مدت مردم لارستان همچون همه مردم ایران دعا می کردند و با برپایی مراسم های مختلف دعای توسل، ختم دعای “امن یُجیب…”، روزه گرفتن، دعای پس از نماز و غیره برای سلامتی مقام معظم رهبری دعا کردند.

وی با ابراز خرسندی از کسب موفقیت تیم های لارستانی در مسابقات استانی و کشوری، خاطر نشان کرد: در روزهای آینده دو تیم هندبال خواهران و آقایان در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور حضور خواهند یافت و امیدواریم که از این تیم ها حمایت های مالی و معنوی صورت گیرد تا بتوانند مایه افتخار استان فارس و لارستان شوند.

امام جمعه لارستان با انتقاد از توجه بی رویه به ورزش فوتبال در کشور، از وزیر ورزش و جوانان خواست تا؛ با تقسیم عادلانه بودجه در سایر رشته های ورزشی مثل: کشتی، والیبال، بسکتبال، هندبال و غیره که با کسب مدال برای ایران افتخار هستند، توجه بیشتری کنند.

وی با اشاره به مسئولیت محول شده به شورای اسلامی شهر لار، درخصوص ساخت بیمارستان و درمانگاه تأمین اجتماعی، تأکید کرد: توقع این است که؛ ساخت این مرکز درمانی شروع شود و به سوالات مردم در این خصوص پاسخ دهند و با تلاش فراوان کار فوق قویاً شروع شود و سریعاً به نتیجه برسد.

گفتنی است؛ در پایان خطبه های نماز جمعه شهر لار، نمازگزاران به توصیه امام جمعه لارستان به جهت سلامتی رهبر معظم انقلاب سجده شکر بجای آوردند و در بین نمازهای جمعه و عصر نیز، برای بهبودی هرچه سریعتر امام خامنه ای، دعای “امن یُجیب…”، توسط نمازگزاران لارستانی قرائت گردید.

خبرنگار: حسن فراست

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین