پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

14 هیئت خارجی سرمایه‌گذار در فارس و چند نکته مهم

سید محمد احمدی استاندار فارس طی سخنانی اظهار داشت: به سبب پاره‌ای مسائل، برای سرمایه‌گذاران این ذهنیت ایجاد شده که مسئولان و بزرگان فارس با سرمایه‌گذاری مخالف هستند که در…

سید محمد احمدی استاندار فارس طی سخنانی اظهار داشت: به سبب پاره‌ای مسائل، برای سرمایه‌گذاران این ذهنیت ایجاد شده که مسئولان و بزرگان فارس با سرمایه‌گذاری مخالف هستند که در همین راستا امضای این میثاق‌نامه در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: به

غیراز حمایت نماینده ولی فقیه، مدیرکل اداره اطلاعات به صراحت حمایت خود را از سرمایه‌گذاری پاک اعلام کرده‌، رئیس دادگستری و بازرس ارشد فارس نیز حمایت خود را اعلام کردند و با این اوصاف بنا داریم این میثاق‌نامه را به عنوان سند به سرمایه‌گذاران نشان دهیم که ما همه در فارس از سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنیم. نماینده عالی دولت در فارس ادامه داد: سعی ما این بوده که با شفافیت عمل کرده و در حد توان پاسخگو باشیم؛ هرچند مشکلات و ایرادات در جامعه وجود دارد و ما نیز مبری از نقائص نیستیم.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس دکتر احمدی  در ادامه عنوان داشت: اخیرا هیئتی از روسیه برای سرمایه‌گذاری در فارس حضور یافت و مدتی قبل  نیز با هیئت‌هایی از چین، پاکستان و امارات برای همین مسائل وارد رایزنی شدیم که در مجموع تاکنون با ۱۴ هیئت خارجی در این زمینه به تبادل نظر پرداخته‌ایم.

میلادلارستان:

>>> حضور ۱۴ هیئت مختلف سرمایه گذاری می تواند نوید بخش توسعه همه جانبه استان باشد. این مهم با ارتباط بیشتر مسئولین لارستان با مقام عالی دولت در استان(استاندار فارس) می تواند توسعه لارستان بزرگ را نیز با خود به ارمغان داشته باشد. وجود دفتر نمایندگی وزارت خارجه در لارستان و نیز فرودگاه بین المللی لارستان خود می تواند به عنوان عاملی جهت برگزاری نشست های مختلف اقتصادی تجاری با تجار و سرمایه گذاران خلیج نشین و نیز هیئت های مختلف اروپایی مدنظر قرار گیرد که میلاد لارستان چندی پیش بدان اشاره نیز نموده است. از سوی دیگر و مهم تر این که سفر استاندار فارس به کشور های مختلف نیز می تواند خود به عنوان الگویی جهت مسئولین لارستان مدنظر قرار گیرد چه آنکه بخش عظیمی از ساکنان کشورهایی نظیر امارات متحده عربی را هموطنان ایرانی و مخصوصا لارستانی ها تشکیل می دهند و چه بسا گروه های مختلف سرمایه گذار لارستانی مشتاق برگزاری نشست و دعوت از سوی همشهریان خود( مسئولان لارستانی) جهت شروع فعالیت های توسعه بوده و تنها یک جرقه (تنها یک نشست) در این مورد نیاز باشد تا حرکت در مسیر پیشرفت رونق گیرد. مسئولان محترم لارستان و در راس انها فرماندار ویژه لارستان و نیز مسئول محترم دفتر نمایندگی وزارت خارجه در لارستان در این زمینه پیشقدم شوند.

در همین زمینه به لینک های زیر نیز مراجعه فرماید:

۱) سه ضلع توسعه رابطه لارستان بزرگ با تجار اماراتی

۲)دیدار استاندار با سرمایه گذاران اماراتی و مسئولیت ما

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین