پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

موج بی‌روحی در میادین شهر لار!

تاریکی و خاموش بودن آبنمای میادین شهر لار در موجب بی‌روحی آن شده است. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، تعطیلات نوروز و اوج‌گیری سفرها موجب می‌شود که هر…

تاریکی و خاموش بودن آبنمای میادین شهر لار در موجب بی‌روحی آن شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، تعطیلات نوروز و اوج‌گیری سفرها موجب می‌شود که هر شهر بتواند هرچه بیشتر زیبایی و نشاط خود را به نمایش بگذارد.

شهر لار هرساله و در فصل بهار به دلیل خوش‌آب‌وهوایی و همچنین اتراق مسافران تردد کننده به سمت بنادر و جزایر زیبای خلیج‌فارس، میزبان خیل عظیم مسافران است. بنابراین باید همه و در رأس آن مسوولان تمام تلاش خود را برای ثبت خاطرات خوش و زیبا در ذهن افراد سفرکننده به لار بسازند تا این کار موجب معرفی بهتر و در پی ترغیب دیگران برای سفر به لار باشند.

با گذری کوتاه در سطح شهر، مشاهده می‌شود که گل‌های فصلی، هرس مناسب درختان و نورپردازی درخت بلوارها موجب چشم‌نوازی و قشنگی شده است اما در کنار این اقدامات متأسفانه دیده می‌شود که میادین اصلی شهر در تاریکی به سر می‌برند.

از طرفی در سالیان گذشته با خوش سلیقگی مسوولان وقت، آبنماهای زیبا با نورپردازی مناسب در میادین تعبیه شده است اما شوربختانه امسال هیچ خبری از روشن کردن این آبنماها که جلوه‌هایی چشم‌نواز برای رهگذران ایجاد می‌کنند، نیست.

از بین میادین مهم شهر لار یعنی طاووس، فرمانداری، سیدعبدالحسین لاری، شاهد و…، فقط آبنما میدان شاهد در چهارراه شهید باقرپوریان روشن است و آبنمای حوضچه‌های مابقی میادین خاموش است و فراتر از آن حتی حوضچه‌ موجود در میدان سیدعبدالحسین لاری از آب نیز خالی است.

اکنون فقط ۲۴ ساعت از تعطیلات عید ۱۴۰۲ گذشته است و وقت لازم برای رفع این نقص وجود دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین