جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز بکار دومین جشنواره حلوا مسقطی‌لاری

  دومین نمایشگاه و جشنواره حلوا مسقطی‌لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان آغاز بکار کرد. به گزارش میلاد لارستان، دومین نمایشگاه و جشنواره حلوا مسقطی‌لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان…

 

دومین نمایشگاه و جشنواره حلوا مسقطی‌لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان آغاز بکار کرد.

به گزارش میلاد لارستان، دومین نمایشگاه و جشنواره حلوا مسقطی‌لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان در روزهای ۷ تا ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ با حضور مهمانانی از پایتخت و مرکز استان در محل بوستان ملت شهر لار برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه و جشنواره حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان شامل غرفه‌های حلوای مسقطی، صنایع دستی، اغذیه و شیرینی و نان‌های محلی لارستان است که در مجموع ۲۰ غرفه را در بر می گیرد.

در جشن بزرگ عیدانه هم که در شب‌های پایانی جشنواره یعنی روزهای ۹ و ۱۰ فروردین‌ماه برگزار خواهد شد، هنرمندانی از لارستان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

در این جشن نیز به معرفی این سوغات شیرین لارستان بیشتر پرداخته خواهد شد.

در قالب همین جشنواره کارگاه آموزشی و نشست انتقال تجربه خوراک، رسانه گردشگری، کارگاه آموزشی مسیر برندسازی حلوا مسقطی‌لاری، نشست تخصصی بررسی پیشران‌های جهانی گردشگری خوراک نیز با حضور اساتید و چهره‌های کشوری ویژه تولیدکنندگان حلوا مسقطی‌لاری و فعالان گردشگری و توریسم در حال برگزاری است.

به گزارش میلاد لارستان، حلوا مسقطی لاری و فرایند تهیه، پخت و تولید آن در تیرماه ۱۳۹۸ در فهرست میراث ناملموس کشور به شماره ۲۰۰۳ ثبت شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین