دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

معاونان اداره کل ارشاد استان فارس منصوب شدند

 در حضور کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس منصوب شدند. بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان…

 در حضور کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس منصوب شدند. بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در این مراسم اظهار کرد: میهمان فقط برای چندروز عزیز و نیکوست و

امید که در این مدت بتوانیم با کمک یکدیگر کارهای شایسته قامت هنر ارائه داده و زمینه‌ساز شکوفایی هنر استان شویم. وی با بیان اینکه باید این جلسه زودتر تشکیل می‌شد، افزود: این تأخیر به دلیل آشنایی بیشتر با دوستان و همکاران بوده و در این مدت کوتاه حضور در اداره کل ارشاد استان فارس برای برگزاری تئاتر فجر استانی برنامه‌ریزی شده و سبب تعویق در برگزاری این نشست شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه امروز باید جلسه به صورت معارفه باشد، خاطرنشان کرد: پس از معرفی معاونان جلسه‌ای تخصصی و صمیمی با معاونت‌ها برگزار می‌شود و راهکارهای شایسته و بایسته ارائه می‌شود.

 مریدی با بیان اینکه به آنچه در ذهن دارم عینیت می‌بخشم، تصریح کرد: اعتقاد دارم که مدیریت در حوزه امور فرهنگی و هنری نباید طولانی شود زیرا خستگی می‌آورد و به همین دلیل باید تا زمانی که مدیر ایده و خلاقیت دارد در این سمت بماند و باید تغییر مدیریت در عرصه هنر زودتر از دیگر ارگان‌ها انجام شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه سخن هیچ شخصی بر تصمیمات من تاثیر گذار نیست، افزود: نظر و پیشنهاد همه را شنیده و چندین عهد با کارکنان خود در این اداره دارم و نخستین این است که برای کاری که نتوانم انجام دهم پاسخ مثبت نمی‌دهم و اگر کاری را بتوانم انجام دهم و برمبنای تعقل و تعمق باشد با تمام وجود پیگیری کرده و امید که در این مدت مسئولیت خود بتوانم موانع پیش روی همکاران قراردادی را کمتر کنم.

 مریدی با اشاره به اینکه تغییر مدیریت از ملزومات پیشرفت کارهاست، خاطرنشان کرد: امور مربوط به اداره رفاهی را پیگیری کرده و مسائل شخصی در امور اداری فرهنگ ارشاد اسلامی تأثیری نداشته و هیچ شخصی مشاور من نیست.

 جمشید معینی، معاون اداری مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز در ین مراسم اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در سال‌های ۸۸ تاکنون جزو دستگاه‌های برتر استانی و کشوری بوده و در این سال‌ها تعداد مجتمع‌های فرهنگی استان از ۸ مجتمع به ۳۳ مجتمع افزایش یافته است.

 وی با بیان اینکه زیربنای فرهنگی استان ۴۲ هزار و ۳۰ متر مربع با ظرفیت ۷ هزار و ۲۷۰ صندلی افزایش یافته، افزود: ۲ هزار و ۹۹۲ متر مربع فضای فرهنگی نیمه تمام در استان وجود دارد که با تکمیل این فضا نیز تعداد ۳ هزار و ۲۱۰ صندلی به ظرفیت فرهنگی استان افزوده می‌‌شود.

 به گزارش تسنیم در این مراسم سید احمد رضوی‌زاده اردکانی به سمت معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، محمدکاظم توانگر زمین به سمت مشاور مدیرکل اداره کل ارشاد و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیراز و محمدرضا مریدی به سمت معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس منصوب شدند.

 منبع: خبرگزاری تسنیم

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین