جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نماینده مردم هرمزگان: کمک می‌کنیم سبقه گردشگری لارستان احیا شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه و جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری با بیان اینکه فرصت گردشگری لارستان و دسترنج مردم در صنایع دستی در…

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه و جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری با بیان اینکه فرصت گردشگری لارستان و دسترنج مردم در صنایع دستی در منطقه‌ی جنوب بی‌نظیر است، گفت: کمک می‌کنیم سبقه گردشگری لارستان احیا شود

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، پنج شبه ۱۰ فروردین ماه، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و بند خمیر در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مدیران شهرستان های بندرعباس و بستک برای حضور در دومین نمایشگاه و جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان، وارد این شهرستان شدند و در بدو ورود در برج علم ‌و ‌فناوری محل برگزاری کارگاه‌های آموزشی این رویداد مهم فرهنگی، مورد استقبال مسئولان لارستان قرار گرفتند.

نماینده هرمزگان و هیئت همراه در حالی که توسط احمد علمدار و احسان طاهری معاونین فرمانداری ویژه لارستان، ابوالفضل سعیدی حقیقی سرپرست شهرداری لار، خلیل نامدار رئیس شورای اسلامی شهر لار و فرزاد قناعت پور مسئول مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان همراهی می شدند، از بخش های مختلف برج علم ‌و ‌فناوری بازدید کردند.

این هیئت، سپس از آثار و بناهای تاریخی شهر لار از جمله دهنشیر، مسجد چهار برکه و بازار قیصریه بازدید کردند و از نزدیک با ویزگی های این آثار کهن و گرانبهای لارستان آشنا شدند.

مقصد بعدی نماینده هرمزگان و هیئت همراه، رصد خانه بزرگ لارستان بود. رصد خانه ای که یکی از رصد خانه های بزرگ کشور محسوب می شود.

این هیئت سپس با همراهی مسئولان لارستان به بوستان ملت لار (پارک شهر) محل برگزاری دومین نمایشگاه و جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان رفتند و ابتدا در جشن عیدانه شرکت کردند.

در مراسم جشن عیدانه که هنرمندان و شاعران لارستان در حال هنرنمایی بودند، حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم نیز به این هیئت پیوست.

در این مراسم، حسین زاده و مرادی از دست اندرکاران این رویداد مهم فرهنگی تقدیر کردند.

این گروه سپس به محل برگزاری نمایشگاه رفتند و از نزدیک نحوه تهیه و پخت حلوای مسقطی لاری را دیدند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه از غرفه های حلوا مسقطی لاری، صنایع دستی، نان های محلی و خوراک و اغذیه هم بازدید کردند.

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و بند خمیر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این نمایشگاه و جشنواره در گفتگویی گفت: فرصت گردشگری لارستان و دسترنج مردم در صنایع دستی در منطقه‌ی جنوب بی‌نظیر است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اطلاع ‌رسانی جشنواره حلوامسقطی به خوبی انجام شد، افزود: کمک می‌کنیم سبقه گردشگری لارستان احیا شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نماینده مردم هرمزگان: کمک می‌کنیم سبقه گردشگری لارستان احیا شود”

  1. شهروند گفت:

    بازم گلی به جمال نماینده محترم هرمزگان!!!!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین