سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

فردا، معارفه فرماندار جدید لامرد

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس دوشنبه این هفته آیین تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید لامرد و معاونان آنها برگزار می‌شود.  آیین تودیع و معارفه فرمانداران پیشین…

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس دوشنبه این هفته آیین تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید لامرد و معاونان آنها برگزار می‌شود.

 آیین تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید لامرد صبح دوشنبه هفته‌ جاری با حضور کمال فیروزآبادی معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان استانی و محلی برگزار می‌شود.

در این آیین که در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد صورت می‌گیرد، عبدالرضا منصوری به عنوان فرماندار جدید جنوبی‌ترین شهرستان استان فارس معرفی و از خدمات و تلاش‌های چند ساله محمود صفری تجلیل خواهد شد.

همچنین تودیع عباس رحمانی معاون پیشین محمود صفری فرماندار لامرد و معارفه سید مهدی احمدی‌زاده به عنوان معاون فرماندار جدید لامرد نیز به صورت همزمان در آیین تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید لامرد صورت می‌گیرد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از جنوب پرس  عبدالرضا منصوری فرماندار جدید لامرد از نیروهای بومی این شهرستان و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت توسعه است و سوابق مدیریتی متعددی در داخل و خارج از کشور در کارنامه خود دارد

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین