سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 18

تجلیل از دارندگان رتبه های زیر 10 هزار کنکور

 از سوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اوز از دارندگان رتبه های زیر ۱۰ هزار دانش آموزان اوز در کنکور سراسری طی آئین ویژه ای تجلیل شد.   این…

 از سوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اوز از دارندگان رتبه های زیر ۱۰ هزار دانش آموزان اوز در کنکور سراسری طی آئین ویژه ای تجلیل شد.

 
این آئین که در تالار کتابخانه اندیشه اوز برگزار شد با تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی آغاز و محمود محبی سخنگوی شورای اسلامی، ابراهیم احمدی عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی، محمدرضا رضائی رئیس آموزش و پرورش و حسن راهپیما معاون بخشداری پیرامون اهمیت و جایگاه علم سخنرانی کرده و از این که جایگاه اوز در کنکور سراسری مطلوب نیست اظهار تاسف نموده و از رئیس آموزش و پرورش، والدین دانش آموزان درخواست همکاری و فعالیت کردند تا در آینده شاهد پیشرفت و توفیقات بیشتری شویم.
 
در پایان به سیزده نفر از دانش آموزان اوز که در شهر اوز و سایر شهرهای دارای رتبه های زیر ۱۰ هزار شده بودند و در جلسه حاضر بودند لوح تقدیر و هدایا داده شد. احمدی عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا از انجمن خیریه و انجمن علمی و فرهنگی اوز که در برپائی این جلسه همکاری کرده اند سپاسگزاری کرد. لازم به یادآوری است که امسال ۲۰ نفر از دانش آموزان اوز رتبه های زیر ده هزار را کسب کردند.
 
اوز- خضری
 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین