سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 29

آیین قرعه کشی اولین دوره سوپرجام اتحاد خلور برگزار شد

طی مراسمی با حضور  با حضور علمدار معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان، طارمی رئیس هیئت فوتبال لارستان، هاشمی مسئول برگزاری سوپرجام اتحاد خلور و سرپرستان تیم های حاضر در مسابقات…

طی مراسمی با حضور  با حضور علمدار معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان، طارمی رئیس هیئت فوتبال لارستان، هاشمی مسئول برگزاری سوپرجام اتحاد خلور و سرپرستان تیم های حاضر در مسابقات آیین قرعه کشی اولین دوره سوپرجام اتحاد خلور در تاریخ ۲۵ فروردین ماه در محل سینما باران مجتمع طوبی لار برگزار گردید.

به گزارش میلا لارستان در این برنامه در ابتدا آرش بنی مدیر اجرائی برگزاری مسابقات سوپر جام اتحاد خلور در سخنان کوتاهی در خصوص اهداف برگزاری مسابقات توضیحاتی را ارائه نموده و سپس  ابراهیم منیری مدیر مجتمع طوبی لار ضمن بیان توضیحاتی در خصوص امکانات و تاریخچه ساخت مجتمع طوبی لار اظهار داشت: رویکرد این مجموعه ایجاد امنیت برای بانوان است تا بتوانند در یک محیط امن به ورزش و امور فرهنگی بپردازند و خانواده ها نیز بتوانند از این مجموعه بهره بهینه ببرند.

مدیر مجتمع طوبی لار ادامه داد: هدف دیگر ما از ایجاد مجتمع طوبی این بود در جوانان لارستان شور و شوق ایجاد شود تا از امکانات این مجموعه بهره ببرند و جوانان حسرت برخی امکانات شهرهای دیگر را نخورند. یکی از امکانات این مجموعه سالن سینمای آن است که فیلم های روز  در آن نمایش داده می شود و توقع می رود   استقبال مردمی از آن به عمل آید.

ابراهیم منیری در پایان از مسئولین شهرستان و اداره ورزش و جوانان لارستان درخواست نمود با توجه به فرهنگ خوب شهرستان و ایجاد روحیه در خانواده بازیکنان، رایزنی ها و مجوزها جهت حضور بانوان جهت تماشای سوپرجام را فراهم نمایند.

سخنران دیگر برنامه حسین طارمی زاده رئیس هیئت فوتبال شهرستان لارستان بود. وی ضمن تشکر از بانی خیر مجتمع طوبی لار با بیان اینکه این مجموعه در نوع خود بی نظیر است بیان کرد: برگزاری هر گونه مسابقه فوتبال و فوتسال دارای مشکلات و فشارهای زیادی است اما برگزاری این مسابقات می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. وی  ادامه داد: برگزاری اینگونه مسابقات نیازمند توان مالی بالا، مدیریت خوب، برنامه ریزی مناسب و منابع انسانی توانمند است که باید از تیم اجرایی و مدیر برگزاری مسابقات آقایان آرش بنی و سید هاشم هاشمی تقدیر به عمل آید زیرا تلاش زیادی برای برگزاری این مسابقات صورت داده اند.

رئیس هیئت فوتبال لارستان با بیان اینکه قطعا هیات فوتبال در کنار تیم اجرایی مسابقات خواهد بود افزود: با برگزاری این مسابقات قطعا شهرستان لارستان و به ویژه روستای خلور در سطح کشور معرفی خواهند شد و امیدواریم با وجود این امکاناتی که در شهرستان از جمله زمین ورزشی مناسب فوتبالی و سالن فوتسال مجتمع طوبی قرار دارد در آینده شاهد حضور یک تیم از شهرستان در سطح برتر فوتبال یا فوتسال کشور باشیم که البته این مهم نیازمند حمایت مسئولین شهرستان نیز می باشد.

از دیگر برنامه های اجرایی آیین قرعه کشی سوپرجام اتحاد خلور پخش کلیپ با موضوعات معرفی آثار تاریخی لارستان و خلور، کلیپ معرفی مجتمع طوبی لار، کلیپ نحوه سیدبندی تیم های حاضر در مسابقات و پایان بخش برنامه قرعه کشی مسابقات و رونمایی از توپ و جام تیم قهرمان بود.

 

به گزارش میلادلارستان گروه بندی مسابقات بر اساس قرعه کشی صورت گرفته به شرح زیر است:

۱️⃣گروه اول : اتحاد خلور – شاهین اوز – دهیاری چاه نهر – امواج براک
۲️⃣گروه دوم: شهید چمران لارستان – اتحاد گراش – آیندگان هرمزگان – هیئت فوتبال بیرم
۳️⃣گروه سوم: اوز جوان – ابوخالد کوخرد بستک – تعاونی کهورستان بندرخمیر – کوماتسو هرمزگان
۴️⃣گروه چهارم: منتخب خور – الجسور زروان – لاخوری زنگارد – گراش جوان

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین