پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

پاداش مؤمنان بهشت است

امام جمعه لارستان با استناد به حدیثی از امیرمؤمنان حضرت علی(ع) در باب هدیه گرفتن از خداوند متعال در روز عید فطر، گفت: مؤمنان در ماه رمضان در حال مسابقه…

امام جمعه لارستان با استناد به حدیثی از امیرمؤمنان حضرت علی(ع) در باب هدیه گرفتن از خداوند متعال در روز عید فطر، گفت: مؤمنان در ماه رمضان در حال مسابقه بودید، عده‌ای از شما از دیگران سبقت گرفتید و عده‌ای دیگر در این مسابقه شکست‌خورده شدند و پاداش برندگان بهشت است.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در خطبه‌های پس از نماز عید سعید فطر، اظهار داشت: خداوند پس از یک‌ماه بندگی، عیدی و پاداش به بندگانش اعطا می کند.

وی با تشریح وجه تشابه عید فطر و روز قیامت، افزود: وقتی که مؤمنان در روز عید فطر به مصلاها می‌رسند و منتظر نماز و خطبه‌ها هستند، مانند روز قیامت است که از قبر برخاسته‌اید و منتظرید تا پرونده‌های شما رسیدگی شود.

امام جمعه لار با اشاره به اینکه لحظه برگشت نمازگزاران به خانه‌ها مانند برگشت از موقف است که عده‌ای به سوی بهشت و عده‌ای بسوی جهنم می‌روند، تصریح کرد: امید می‌رود که همه ما در روز قیامت در زمره راهیان بهشت باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه روز عید فطر، روز هدیه گرفتن مؤمنان است، خاطر نشان کرد: آنانی که از موقعیت ماه مبارک رمضان استفاده کرده‌اند، از جانب خداوند متعال، هدایا و جوائزی داده خواهد شد.

وی با استناد به حدیثی از امیرمؤمنان حضرت علی(ع) در باب هدیه گرفتن از خداوند متعال در روز عید فطر، ادامه داد: مؤمنان در ماه رمضان در حال مسابقه بودید، عده‌ای از شما از دیگران سبقت گرفتید و عده‌ای دیگر در این مسابقه شکست‌خورده شدند و پاداش برندگان بهشت است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه بخشش گناهان و عطای برکات فراوان از عیدی خداوند متعال به بندگان است، عنوان کرد: بخشش گناهان بهترین هدیه از سوی خداوند است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۴:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پاداش مؤمنان بهشت است”

  1. شهروند. اوز گفت:

    بهشت متعلق به همه بندگان خدا. اعمم از مسلمان. وغیره مسلمان. است وخدا هم خدای همه انسانهای روی کره زمین. است. بنابراین. بهشت جایگاه همه انسان های خوب است ومختص مومنان یک دین و مذهب نمیباشد قطعا دانشمندان و اندیشمندانی که با اختراعات آنها جهان. دگرگون شده است. جایشان. در بهشت. است وخداوند. از آنها. راضی. است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین