شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کشتی‌گیر لارستانی بر سکوی سوم مسابقات نونهالان فارس ایستاد

  مسوول هیئت کشتی لارستان گفت: کشتی گیر باشگاه شهید چمران لارستان موفق شد مدال برنز پیکارهای کشتی آزاد نونهالان استان فارس را از آن خود کند. به گزارش میلاد…

 

مسوول هیئت کشتی لارستان گفت: کشتی گیر باشگاه شهید چمران لارستان موفق شد مدال برنز پیکارهای کشتی آزاد نونهالان استان فارس را از آن خود کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور با اعلام این خبر اظهار داشت: امیررضا حاتمی از باشگاه شهید چمران لارستان با ۴ پیروزی و یک شکست، عنوان سوم رقابت های کشتی آزاد نونهالان استان فارس را از آن خود کرد و بر سکوی سوم وزن ۴۸ کیلو ایستاد.

وی با اشاره به اینکه این کشتی گیر لارستانی یک سال است که زیر نظر مربیان هیئت کشتی لارستان تمرین می کند، افزود: ۲۲ کشتی گیر در وزن ۴۸ کیلو شرکت کردند.

مسوول هیئت کشتی لارستان با بیان اینکه غلامرضا غلامحسین نژاد به عنوان مربی تیم لارستان در این مسابقات حضور داشت، تصریح کرد: شهریار احمدی و امیرمحمد مهرآور دو کشتی گیر باشگاه شهید چمران لارستان نیز به ترتیب در وزن های ۳۸ و ۱۰۰ کیلوگرم به عنوان پنجم بسنده کردند.

عسکرپور ادامه داد: پیکارهای کشتی آزاد نونهالان فارس با حضور ۳۰۰ کشتی گیر از شهرستان های استان در روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت ماه به میزبانی شیراز برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین