پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل وزیر آموزش‌وپرورش از ۳ معلم لارستانی

آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری با حضور سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار و در این میان از سه معلم لارستانی تجلیل شد. به گزارش میلاد…

آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری با حضور سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار و در این میان از سه معلم لارستانی تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در ابتدای این آیین، معلمان نمونه کشوری به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و تجربیات خود پرداخته و در ادامه محسن جامه بزرگ، معلم جانباز و آزاده دفاع مقدس، نظرات و تجربیات خود را در مورد نظام تعليم و تربيت مطرح كردند.

در ادامه اين آیین از خانواده استاد احمد صافی معلم پیشکسوت، دبیر کل اسبق شورای عالی آموزش‌وپرورش و چهره ماندگار معلمی کشور تقدير شد.

استاد احمد صافی متولد سال ۱۳۱۶ و درگذشته درسال ۱۴۰۱است. از سوابق اين استاد پيشكسوت و چهره ماندگار معلمي مي توان به ۵۹ سال تدریس در مدارس و دانشگاه‌ها، دبیر کلی شورای عالی آموزش‌وپرورش ۱۳۶۰-۱۳۵۸، معاون آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش ۱۳۶۴-۱۳۶۳، تاليف ۳۵ عنوان کتاب در حوزه خانواده، تربیت و مدیریت و مشاوره، عضويت هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئوليت کانون بازنشستگان آموزش‌وپرورش اشاره كرد.

در اين آيين از خانواده شهید معزز فرهنگی عيسي احیایی كه اولين شهید معلم منطقه ۱ آموزش‌وپرورش شهر تهران است، تجلیل به عمل آمد. شهيد احيايي متولد سال ۱۳۴۵ در منطقه لواسانات تهران است که در سال ۱۳۶۲ در رشته علوم تجربی دانشگاه تربیت‌معلم شهر ری قبول‌شده است و بعد از اتمام تحصیلات در اسفندماه سال ۱۳۶۵ به‌صورت داوطلبانه از دانشگاه تربیت‌معلم به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در بهمن سال ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی موسوم به سه‌راهی مرگ شلمچه در عملیات کربلای ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در اين آيين از معلمان برگزیده کشوری: زهرا بهرامی فر از شهرستان جویبار استان مازندران، خدیجه سلگی از منطقه خزل شهرستان نهاوند استان همدان، نسیم صالحی از شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری، ندا خداداده از استان کرمانشاه، فاطمه تسبیحی از استان مرکزی، سمیرا دهقان رحیم بیگی، مسعود نیکونژاد از استان فارس، فاطمه وحیدی از لارستان استان فارس، حسن رسول‌زاده از استان آذربایجان غربی، زهره شریف‌زاده از استان فارس، زهره رضوی از شهرستان کازرون استان فارس، سحر زمانی بلوندی از فولادشهر استان اصفهان، حسن حاجی محمدی از شهرستان‌های استان تهران منطقه کهریزک و معلمان نمونه ملی: ابراهیم بابا از شهر قزوین، حمید نقی زاده از شهر اصفهان، ریحانه موسوی از شهر تهران، زینب فتحی زاده از منطقه سنگر استان گیلان، ساره صالحی از لارستان استان فارس، مجید بابا نظری از استان فارس، رویا جدی تازه کند از شهر تبریز، هانیه بیابانی از شهرستان شاهرود استان سمنان، جهاندار مفتون از لارستان استان فارس، زهرا میرعلایی امین از شهرکرد، مژده قربانعلی زاده از املش استان گیلان و سحر اسماعیلی از شهر تهران؛ با حضور سرپرست وزارت آموزش وپرورش تقدير به عمل آمد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تجلیل وزیر آموزش‌وپرورش از ۳ معلم لارستانی”

  1. معلم. لاری گفت:

    فکر نان بکن. خربزه. آب. است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین