یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

پرسپولیسی‌ها از معلمان تجلیل کردند

با حضور معاون سیاسی فرماندار و طی مراسمی به  به ميزباني گروه ورزشي سرخدلان لارستان، بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان، آیین…

با حضور معاون سیاسی فرماندار و طی مراسمی به  به ميزباني گروه ورزشي سرخدلان لارستان، بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان، آیین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل ازمعلمان لارستان به ميزباني گروه ورزشي سرخدلان لارستان و با حضور معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان، سرپرست شهرداري، معاون مدیرکل و مدیریت آموزش و پرورش، معاون آموزش ابتدايي ،رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی، رئیس اداره پست، رییس هیئت فوتبال، اعضای انجمن ورزشي سرخدلان لارستان و جمعی از معلمان روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت در سالن رضوی مسجد بازار امام خمینی (ره) شهر لار برگزار شد. ‎

در این مراسم علمدار معاون سیاسی فرماندار در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم و کسب عنوان برتر کشوری و ملی توسط معلمان لارستانی را به تمامی معلمان و جامعه فرهنگیان تبریک گفت.

همچنین ضمن تشکر و قدردانی از انجمن ورزشي سرخدلان لارستان که به صورت خودجوش در کنار فعالیت های ورزشی، اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی می‌کنند، گفت :وظیفه ما شناخت ظرفیت های بالقوه مردمی همچون انجمن مردمی سرخدلان و توانمند سازی آنان است. در واقع اگر ما بتوانیم نقش نظارتی و هدایتی خود را به خوبی ایفا کنیم، قطعا انجمن های مردم نهاد آینده روشنی وجودبرای توسعه فرهنگی و اجتماعی رقم خواهند زد.

در خاتمه پس از اجراي گلستان خواني و نمايش از ٢٢معلم عضو انجمن سرخدلان و ۳ معلم نمونه ملی و کشوری با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین