شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

باران و تگرگ فردا به استان فارس می‌رسد

  اداره کل هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد، نسبت به بارش رگبار بهاری، وزش باد شدید موقتی و احتمال تگرگ از پنجشنبه ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت در سطح…

 

اداره کل هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد، نسبت به بارش رگبار بهاری، وزش باد شدید موقتی و احتمال تگرگ از پنجشنبه ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت در سطح استان و شهر شیراز هشدار داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، مسعود حقیقت، مدیرکل هواشناسی فارس اظهار کرد: این سامانه رگباری از عصر روز پنجشنبه در مناطق غربی و جنوب غربی استان فعال است.

حقیقت ادامه داد:‌ همچنین جمعه ۲۹ اردیبهشت در استان به ویژه مناطق شمالی و شهرستان‌های اقلید، آباده و سپیدان گزارش شده است.

وی اضافه کرد:‌ برای شنبه ۳۰ اردیبهشت هم در استان به ویژه شیراز و مناطق مرکزی و شرق استان هم بارش رگبار بهاری پیش‌بینی شده و یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در استان به ویژه شرق و جنوب شرق، این سامانه فعال است.

حقیقت بیان کرد: اثر مخاطره همچون احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان‌آب،‌ احتمال طغیان رودخانه‌ها، احتمال برخورد صاعقه و ریزش تگرگ و سقوط اشیای بدون مهار از ارتفاعات وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی فارس تاکید کرد: احتیاط در تردد از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پاکسازی دهانه پل‌ها،‌ اجتناب از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم پارک خودروها در حاشیه ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان کهنسال توصیه می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین