شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ثبت نخستین پایگاه استعدادیابی کشتی بسیج استان فارس به نام لارستان

  مسوول هیئت کشتی لارستان از ثبت اولین پایگاه استعدادیابی کشتی بسیج استان فارس به نام این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت…

 

مسوول هیئت کشتی لارستان از ثبت اولین پایگاه استعدادیابی کشتی بسیج استان فارس به نام این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیری های ناحیه مقاومت بسیج سپاه، کانون بسیج ورزشکاران، اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی لارستان، مجوز راه اندازی پایگاه استعدادیابی کشتی بسیج شهرستان از سوی مرکز تربیت بدنی و ورزش سپاه فجر استان فارس صادر شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت اولین پایگاه استعدادیابی بسیج کشتی استان فارس به نام لارستان افتخاری برای این شهرستان است، افزود: این پایگاه استعدادیابی زیر نظر مربیان رسمی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران کار خود را آغاز کرده است.

مسوول هیئت کشتی لارستان تصریح کرد: برنامه های فرهنگی، استعدادیابی و قهرمان پروری، دوره های علمی ورزشی، تکریم پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان، میزبانی مسابقات و اعزام به رقابت های مختلف از اهداف پایگاه استعدادیابی کشتی بسیج لارستان است.

عسکرپور با تاکید بر اینکه ظرفیت بسیج ورزش کشور به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی کمک قابل توجهی می کند، ادامه داد: هیئت کشتی لارستان نیز تلاش می کند تا با کمک این ظرفیت بزرگ نسبت به پیشرفت کشتی در شهرستان قدم های موثری بردارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین