شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

عقد قرارداد کشتی‌گیر لارستانی با تیم صنایع غذایی مشهد

  رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: کشتی گیر باشگاه شهید چمران لارستان برای حضور در پیکارهای لیگ دسته یک باشگاه های کشور با عقد قراردادی به تیم صنایع…

 

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: کشتی گیر باشگاه شهید چمران لارستان برای حضور در پیکارهای لیگ دسته یک باشگاه های کشور با عقد قراردادی به تیم صنایع غذایی معینی پور مشهد پیوست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، محمدحسن طیبی اظهار داشت: با دعوت مدیرعامل تیم کشتی آزاد صنایع غذایی معینی پور، محمدرضا عسکرپور کشتی گیر باشگاه شهید چمران لارستان با عقد قراردادی به این تیم پیوست تا در ترکیب تیم مشهد با رقبای خود در پیکارهای لیگ دسته یک کشور مبارزه کند.

وی با اشاره به اینکه رقابت های کشتی آزاد لیگ دسته یک باشگاه های کشور با حضور ۱۶ تیم از دهه اول خردادماه آغاز می شود، تصریح کرد: محمدرضا عسکرپور لارستانی در وزن ۷۴ کیلو در این مسابقات حضور دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با تاکید بر اینکه این کشتی گیر لارستانی از تیم های مختلف لیگ دسته یک کشور پیشنهاد همکاری داشته است، ادامه داد: محمدرضا عسکرپور چندین عنوان قهرمانی کشور و رقابت های بین المللی را دارد و از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین