یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نشان های ویژه در انتظار تاکسی های لار

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگان لار با بیان اینکه تاکسی‌های شهر لار با رنگ زرد، نوار شطرنجی مشکی و کدهای سه رقمی ویژه شهر لار قابل تشخیص بوده و نام تاکسی لار روی آن‌ها درج شده است، گفت: در آینده آرم و نشان مشخصی برای تاکسی‌های لار تهیه می‌شود.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگان لار با بیان اینکه تاکسی‌های شهر لار با رنگ زرد، نوار شطرنجی مشکی و کدهای سه رقمی ویژه شهر لار قابل تشخیص بوده و نام تاکسی لار روی آن‌ها درج شده است، گفت: در آینده آرم و نشان مشخصی برای تاکسی‌های لار تهیه می‌شود.

به گزارش اختصاصی میلادلارستان محمد امین منتظری  با بیان اینکه عمر ناوگان‌های تاکسیرانی در لارستان به طور میانگین به کمتر از ۷ سال می‌رسد، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸۰ دستگاه تاکسی شهری، ۲۲ واحد آژانس تلفنی با بیش از چهارصد راننده فعال در شهر لار و حومه مشغول به فعالیت و ارائه خدمت هستند. وی افزود: بیش از ۶۰۰ دستگاه سرویس مدارس، ۱۱ دستگاه مینی بوس و بیش از ۱۲۰ دستگاه وانت بار تحت پوشش سازمان حمل و نقل همگانی لار و حومه قرار دارد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی لار و حومه تصریح کرد: از سال ۹۰ بنا به درخواست شورای شهر و شهرداری لار، مسئولیت خدمات ترافیکی درون شهری از جمله سمت دبیر شورای ترافیک شهرداری، تهیه و اجرای طرح‌های ترافیکی، خط کشی عابر پیاده، خط کشی‌های طولی خیابان‌های سطح شهر، نصب تابلوها و علائم راهنمائی، نصب سرعت گیر، چشم گربه‌ای وحتی مدیریت جایگاه سی ان جی شهرداری به این سازمان سپرده شده است.

منتظری با بیان اینکه برای راحتی همشهریان سرویس‌های رایگان در روزهای پنج شنبه برای انتقال مردم از شهرقدیم و شهر جدید به دارالرحمه جدید شهر لار در نظر گرفته شده است، گفت: در ایام خاص سال نیز خدمات ویژه‌ای در مناسبت‌های ملی، مذهبی به مردم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۵ هزار چشم گربه‌ای، بیش از ۱۲۰۰ عدد تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی و نوسازی تابلوهای موجود در سطح شهر نصب شده است، افزود: نصب سرعت‌گیرهای لازم ومورد تائید شورای ترافیک، ایمن‌سازی مدارس و طراحی و اجرای طرح‌های متعدد ترافیکی از جمله کند گذر پاسداران و انسداد تقاطع‌های مستقیم، سعی در بهبود حمل و نقل و سبب کاهش تصادفات و خسارت‌های جانی و مالی وارده بر مردم شده است.

منتظری با بیان اینکه تاکسی‌های شهر لار با رنگ زرد، نوار شطرنجی مشکی و کدهای سه رقمی ویژه شهر لار قابل تشخیص بوده و نام تاکسی لار روی آنها درج شده است، افزود: در آینده آرم و نشان مشخصی برای تاکسی‌های لار تهیه می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نشان های ویژه در انتظار تاکسی های لار”

  1. ناشناس گفت:

    آماری که دادید به دردم نمیخوره ولی با عکستون خیلی حال کردم که چنین تاکسی هایی در لار هست با این کیفیت، خوش به حال اونایی که با این تاکسی ها جابجا میشوند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین