چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

فرماندار ویژه جهرم: پیمانکار در تمام نقاط مسیر دوبانده جهرم به لار فعال است

فرماندار ویژه جهرم گفت: پیمانکار در تمام نقاط مسیر دوبانده جهرم به لار فعال است به گزارش میلادلارستان به نقل از چهره جهرم شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم در معیت …

فرماندار ویژه جهرم گفت: پیمانکار در تمام نقاط مسیر دوبانده جهرم به لار فعال است

به گزارش میلادلارستان به نقل از چهره جهرم شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم در معیت  رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان با حضور در محور جهرم-لار از روند پیشرفت پروژه احداث باند دوم این محور بازدید و از وضعیت این پروژه اطلاع یافت.

وی  با بیان اینکه توسعه و امنیت جاده های مواصلاتی، نقش بسیار مهمی در ارتقا و پیشرفت شهرستان دارد، اظهار داشت: با توجه به حوادث مکرر جاده ای در جاده جهرم-لار، سعی کردیم از تمام ظرفیت های ملی، استانی و شهرستانی در جهت پیشرفت و اتمام هر چه سريعتر عملیات جاده ای این مسیر استفاده کنیم.

شعبانی با ذکر این نکته که دو بانده سازی جاده‌های مواصلاتی نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای خواهد داشت، افزود: ۵۳ کیلومتر از محور جهرم- لار در حوزه استحفاظی شهرستان جهرم قرار دارد که بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای دو بانده سازی این مسیر اختصاص یافته است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: دوبانده سازی کل این مسیر در دست اجرا است و خوشبختانه در تمامی نقاط باقیمانده پیمانکاران مشغول فعالیت هستند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین