پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پیمانکاران برای دوبانده کردن جاده‌ها شبانه‌روزی تلاش کنند

فرماندار ویژه لارستان در نشستی با پیمانکاران حوزه راه جهرم، لارستان، بندرعباس و لارستان، بستک به بررسی مسائل و مشکلات آنها پرداخت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

فرماندار ویژه لارستان در نشستی با پیمانکاران حوزه راه جهرم، لارستان، بندرعباس و لارستان، بستک به بررسی مسائل و مشکلات آنها پرداخت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان در سخنانی پیمانکاران را بازوان توانمند دستگاههای اجرایی اعلام کرد و گفت: کیفیت اجرا در پروژه‌ها، خط مشی‌ها، برنامه‌ها و اهداف دستگاه‌ها مهمترین خواسته بوده و اگر دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران وظایف خود را به خوبی انجام دهند و پروژه‌ها را با کیفیت مناسب اجرا کنند کمک به شهرستان و منشاء اثر برای این منطقه است.

وی گفت: باید یک همخوانی و همسویی در بین منابع و متناسب با اعتبار پروژه و اجرای آن وجود داشته باشد تا پیمانکاران نیز در اجرای پروژه ها به مشکل بر نخورند.

دهقان ادامه داد: کیفیت در اجرای پروژه ها محور اصلی و اساسی کار است و سرعت عمل منجر به کیفیت مورد توجه بوده و جوانب فنی و اصولی را باید کاملا رعایت کرد.

وی ضمن شنیدن مشکلات پیمانکاران از قبیل مطالبات و دیون، سرعت بخشیدن به روند پرداخت‌ها و رعایت قانون بیشتر در بروکراسی اداری ادامه داد: از هر گونه پیشنهاد سازنده و کارا در این زمینه استقبال می‌شود و در خصوص مطالبات، رایزنی‌‌هایی را با مقامات ارشد وزارتخانه و استان بطور مستمر صورت داده ایم و تلاش برای رفع مشکل پیمانکاران ادامه خواهد یافت و بیشتر این رایزنیها خدا را شکر منجر به نتیجه شده و نسبت به پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران براساس کیفیت و پیشرفت پروژه‌ها اقدامات مناسب انجام گردیده است و من بعد هم ادامه خواهد داشت.

وی گفت: راهداران اداره کل راه و شهرسازی لارستان هم با انجام صحیح و به موقع وظایف راهداری خود باید امنیت سفر در راهها را برای مردم فراهم کرده و در جهت ارتقاء سطح ایمنی راهها تلاش مضاعف کنند.

فرماندار از پیمانکاران محورهای جهرم لارستان بندرعباس و لارستان بستک خواست که در راستای دوبانده کردن این محورها شبانه روزی تلاش و همت کنند.

سلیمانی معاون مدیر کل راه و شهرسازی لارستان هم در این جلسه گزارشی از وضعیت راه های شهرستان را بیان کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۳:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیمانکاران برای دوبانده کردن جاده‌ها شبانه‌روزی تلاش کنند”

  1. ناشناس گفت:

    احسنت و خدا قوت خدمت فرماندار ویژه لارستان بخاطر پیگیری های مستمر در خصوص به سرانجام رسیدن راههای ارتباطی لارستان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین