شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

2 قطعه جدید در محور لار به بستک و لار به سمت بندرعباس بزودی آغاز به کار می‌شود

فرماندار ویژه لارستان با اذعان به اینکه نزدیک ۴۲۰ میلیارد تومان از حوزه نفتی برای جاده‌ها در نظر گرفته شده که ۱۲۵ میلیارد تومان آن در حوزه شیراز و ۲۹۵…

فرماندار ویژه لارستان با اذعان به اینکه نزدیک ۴۲۰ میلیارد تومان از حوزه نفتی برای جاده‌ها در نظر گرفته شده که ۱۲۵ میلیارد تومان آن در حوزه شیراز و ۲۹۵ میلیارد تومان در حوزه اداره‌کل لارستان صرف می‌شود، گفت: ۲ قطعه جدید آماده کلنگ‌زنی در محور لار به بستک و دیگری لار به سمت بندرعباس به زودی آغاز به کار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان در دیدار عیدانه با امام جمعه لار با ارائه گزارشی از اقدمات انجام شده در سال ۱۴۰۲ با اشاره به اینکه طی امسال بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در سطح لارستان افتتاح پروژه داشته‌ایم که پس از شیراز و نی‌ریز، از لحاظ ریالی هزینه شده است، اظهار کرد: بالغ بر ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف کلنگ‌زنی شده است.

وی با ابراز خرسندی از همکاری‌های امام جمعه در زمینه‌های مختلف، در عرصه فوتسال برای نخستین‌بار مسابقه بین‌المللی فوتسال که حتی در کمتر نقاط مراکز استان برگزار می‌شود، در لار برگزار شد، افزود: این رویداد موجب نشاط اجتماعی در بین مردم و معرفی مناسب از لارستان در سطوح داخلی و خارجی شد.

نماینده عالی دولت انتخاب یک نیروی بومی برای اداره‌کل فرودگاه لارستان، خطاب به این مدیر خواستار تلاش مضاعف این مدیر برای پاسخ به دغدغه‌های عمومی تأکید کرد و بیان داشت: خوشبختانه یک انتخابات خوب، سلامت و با شور و نشاط عمومی برگزار شد که مشارکت در شهرستان لارستان بالغ بر ۵۰ درصد صورت گرفت و در مجموع حوزه انتخابیه ۴۶ درصد مشارکت صورت گرفت و نشان دهنده رشد خوب با وجود تبلیغات منفی دشمنان بود.

این مسئول حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را یکی از معجزات الهی برشمرد و یادآور شد: با همه سختی‌ها و تبلیغات منفی کسی فکر حضور پرشور مردم را نمی‌کرد اما به شکر الهی بیش از ۳۰ درصد حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به همراه داشت.

دهقان با بیان اینکه برای سال آتی حداقل بالغ بر یک هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های زیرساختی و سرمایه‌گذاری تبیین شده است، ادامه داد: از اواخر سال گذشته نگاه توریسم ورزشی برای لارستان تعریف شده که می‌تواند موجب نشاط اجتماعی، رونق اقتصادی و تقویت زیرساخت‌ها شود که بدنبال این موضوع چندین مسابقات کشوری، اردوهای تیم ملی را میزبانی کردیم و در سال آینده هم چندین مسابقات در سطح بین‌المللی مثل کشتی جام تختی حداقل با حضور ۵ کشور با شرکت ۲۰۰ ورزشکار برگزار شود که به طور مستقیم از صداوسیما پخش می‌شود.

فرماندار ویژه لارستان از برگزاری مسابقات شطرنج جهانی، مسابقات تنیس روی میز و تنیس خاکی و سایر رشته‌های ورزشی خبر داد و گفت: برگزاری این مسابقات موجب قهرمان‌پروری و فعال شدن سایر رشته‌های ورزشی می‌شود.

وی بازسازی استخر شهرقدیم را از مصوبات سفر استاندار فارس به لار برشمرد و از تصویب مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به این موضوع اشاره کرد و یادآور شد: استخر تمام استاندارد به منظور برگزاری مسابقات بین‌المللی برای رونق شهرقدیم ایجاد می‌شود.

دهقان از اختصاص مبلغ ۲ میلیاد تومان به منظور احداث سالن بانوان خبر داد و عنوان کرد: مبلغ ۸ میلیارد تومان هم از تهران گرفته‌ایم، پیمانکار آن مشخص شده و آماده کلنگ‌زنی است.

فرماندار ویژه لارستان با اذعان به اینکه نزدیک ۴۲۰ میلیارد تومان از حوزه نفتی برای جاده‌ها در نظر گرفته شده که ۱۲۵ میلیارد تومان آن در حوزه شیراز و ۲۹۵ میلیارد تومان در حوزه اداره‌کل لارستان صرف می‌شود، افزود: ۲ قطعه جدید آماده کلنگ‌زنی در محور لار به بستک و دیگری لار به سمت بندرعباس به زودی آغاز به کار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای تونل وحدت مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از محل منابع نقاط حادثه خیز گرفته‌ایم و اگر پیشرفت کار مناسب باشد، قول دریافت ۳۰ میلیارد تومان دیگر را هم گرفته‌ایم، یادآور شد: برای جاده ورودی جویم مبلغ ۴ میلیارد تومان، جاده اوه به طول ۱۴ کیلومتر در سال جدید به طور کامل اجرا می‌شود، تل‌تله بیرم ۴ میلیارد تومان از محل نقاط حادثه خیز جداگانه گرفته‌ایم و برای تونل و همین جاده تل تله ۶۰ میلیارد تومان از حوزه نفتی دریافت می‌کنند، ۱۵ میلیارد تومان برای بالاده بیرم و مجموعه شهدای گمنام است.

فرماندار لارستان از اختصاص ۱۳٫۵ میلیارد تومان برای بافت تاریخی لار خبر داد و افزود: از سه راه طالقانی تا میدان مدرس با یک طرح خوب و زیبا برای توسعه گردشگری در نظر گرفته شده تا موجب رونق قدیمی‌ترین بازار فعال ایران شود.

وی از شروع اقدامات برای ثبت جهانی آثار تاریخی لار اشاره کرد و گفت: در سال آینده به موضوع فعال‌سازی مراکز علمی و دانشگاهی نگاه داریم.

دهقان ابراز امیدواری کرد تا بتوان پروازهای حج را از فرودگاه لارستان برقرار کرد و با تلاش پروازها را افزایش داد.

فرماندار لارستان انتخاب دکتر بروجردی را بعنوان نماینده مردم در مجلس را یک رخداد خوب برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با کمک جایگاه و شخصیت ایشان شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

ف ۱۱۰

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین