جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اجرای آسفالت حفاظتی در محور لار به جهرم

  اجرای آسفالت حفاظتی اسلاری‌ سیل برای نخستین بار در سطح راههای حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان به طول ٧٠ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ١٧٧ میلیارد ریال…

 

اجرای آسفالت حفاظتی اسلاری‌ سیل برای نخستین بار در سطح راههای حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان به طول ٧٠ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ١٧٧ میلیارد ریال در حال انجام است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستـان)، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اجرای آسفالت حفاظتی اسلاری‌ سیل برای نخستین بار در سطح راههای حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستـان خبر داد.

شبانی اظهار کرد: همواره از آغاز بهره برداری از هر راهی عملیات نگهداری نیز بصورت مستمر در تمام مدت به انجام می رسد تا ضمن افزایش عمر راه، از متلاشی شدن و خرابی زودرس آن که ناشی از شرایط جوی و طبیعی، حجم رفت و آمد، بارهای وارده و مشخصات فنی و اجرایی اولیه است، جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای آسفالت حفاظتی اسلاری‌ سیل برای نخستین بار در سطح راههای حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان به طول ٧٠ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ١٧٧ میلیارد ریال اجرایی می‌شود، افزود: هم اکنون اکیپ پخش این آسفالت حفاظتی به طول ٢٠ کیلومتر در محور شریانی لار – جهرم حدفاصل کورده تا دهکویه در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در خصوص مشخصات فنی این آسفالت گفت: آسفالت حفاظتی اسلاری‌ سیل مخلوطی از قیرآبه (درصورت لزوم اصلاح شده با پلیمر)، آب، سنگدانه (ماسه شکسته)، فیلر (در صورت لزوم) و افزودنی‌های کنترل‌کننده است که ماحصل مخلوط فوق، ماده روان و همگنی است که در ضخامت کم روی سطح جاده پخش می‌شود.

شبانی در ادامه به کاربرد این نوع آسفالت پرداخت و خاطرنشان کرد: آب‌ بند نمودن سطح راه، جلوگیری از زبرشدگی غیرشدید، پر کردن ترک‌های سطحی، افزایش میزان اصطکاک سطح روسازی و به تأخیر انداختن زبرشدگی و ترک های سطح روسازی از جمله مزایای این نوع روکش است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اجرای آسفالت حفاظتی در محور لار به جهرم”

  1. ناشناس گفت:

    پی گیر دوبانده شدن مسیر لار به شیراز هم باشید. ممنون

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین