چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

 آتش‌سوزی در مرکز نگهداری معلولین گراش

    اتصال برقی در کولر گازی باعث آتش‌سوزی محدود و ایجاد دود غلیط در مرکز توانبخشی بدر نینوا گراش شد. به گزارش میلاد لارستان، محمود طاهرزاده فرماندار گراش در…

 

 

اتصال برقی در کولر گازی باعث آتش‌سوزی محدود و ایجاد دود غلیط در مرکز توانبخشی بدر نینوا گراش شد.

به گزارش میلاد لارستان، محمود طاهرزاده فرماندار گراش در گفتگو با هفت‌برکه در مورد این حادثه گفت: «ساعت ۱۶ عصر پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ با اعلام آتش‌سوزی در مرکز توانبخشی بدرنینوا تیم‌های امدادی از آتش‌نشانی، اورژانس ۱۱۵ و هلال‌احمر به محل اعزام شدند.»

با بررسی دوربین‌های مدار بسته مشخص شد آتش‌سوزی به دلیل اتصالی برق در کولر یکی از خوابگاه‌ها رخ داده است.

دو دستگاه آمبولانس اورژانس ١١۵ همچنین آمبولانس هلال‌احمر گراش برای اعزام مصدومین در محل حاضر شدند. نیروهای آتش‌نشانی نیز با دو خودرو عملیات امدادرسانی را انجام دادند.

فرماندار گراش گفت: «در این حادثه هفت مددجو، دو پرسنل کادر مددیاری و سه آتش‌نشان به علت دود شدید دچار مشکلات تنفسی شدند که با کمک عوامل اورژانس و هلال احمر جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمومنین گراش منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.»

طبق آخرین پیگیری تا ساعت ۲۱ همه این افراد ترخیص شده‌اند و تنها یکی از معلولین در زمان انتقال از ناحیه دست دچار مصدومیت شده است که با تکمیل درمان فردا ترخیص خواهد شد.

رییس شورای تامین شهرستان گراش گفت: «عملیات امدادی نزدیک به سه ساعت به طول انجامید و خوشبختانه با سرعت عمل نیروی امدادی این حادثه به خیر گذشت.»

فرماندار گراش در مورد وضعیت مرکز بدرنینوا گفت: «در زمان وقوع حادثه تعداد ۲۹ مددجو در مرکز حضور داشتند.۷ مددجویی که به بیمارستان منتقل شده بودند به جز یک نفر ترخیص شده‌اند. مرکز در حال حاضر فعال است و روال عادی خدمات‌دهی به مددجویان از سر گرفته شده است. فقط به دلیل دودگرفتگی یکی از خوابگاه‌ها، تعدادی از مددجویان تا زمان انجام تعمیرات به مرکز نگهداری معلولین لار منتقل می‌شوند.»

بدر نینوا تنها مرکز نگهداری معلولین در شهرستان گراش است که دختران کم توان ذهنی شدید بالای ۱۴ سال زیر پوشش بهزیستی در این مرکز نگهداری می‌شوند.

ف ۱۱۰

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین