سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

نقشه برداری هوایی از شهر بنارویه برای تعیین محدوده طرح هادی

شهردار بنارویه از نقشه برداری هوایی از شهر بنارویه برای تعیین محدوده طرح هادی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری بنارویه، بشارتی گفت: در اجرای…

شهردار بنارویه از نقشه برداری هوایی از شهر بنارویه برای تعیین محدوده طرح هادی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری بنارویه، بشارتی گفت: در اجرای این طرح ۲۳۰۰ هکتار از اراضی محدوده و حریم شهر بنارویه به وسیله پهپاد نقشه برداری شد.

وی افزود: اجرای طرح‌هادی و بازنگری در طرح ها زمینه ساز محرومیت زدایی و توسعه دوچندان شهر خواهد بود. طرح‌هادی طرحی است که ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف از قبیل مسکونی، تجاری و کشاورزی و تأسیسات و تجهیزات و نیازمندی‌های عمومی‌ را برحسب مورد در قالب مصوبات طرح‌های ساماندهی فضا و سکونتگاه‌ها تعیین می‌کند.

بشارتی به برخی از اهداف مورد نظر از تهیه و اجرای طرح‌های مذکور اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد زمینه توسعه و عمران شهر با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی و ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن همشهریان و خدمات محیط زیستی و عمومی از جمله این اهداف است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین