یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیام تبریک رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان لارستان به مناسبت روز ملی اصناف

رئیس اداره صمت در پیامی یکم تیرماه مصادف با روز ملی اصناف را  در آغاز «دهه تولید وتجارت» به تمامی تلاشگران عرصه اقتصادی کسبه ، تجار و بازاریان تبریک گفت.

رئیس اداره صمت در پیامی یکم تیرماه مصادف با روز ملی اصناف را  در آغاز «دهه تولید وتجارت» به تمامی تلاشگران عرصه اقتصادی کسبه ، تجار و بازاریان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است :

جامعه اصناف، بزرگترين بخش نظام اقتصادي کشور و به نوعی نیروی محرکه حوزه اقتصادي به شمار مي روند که بخش اعظمي از نظام توليد، توزيع و خدمات را به خود اختصاص داده اند. همچنين، با توجه به گستره فعاليت اصناف در کشور، علاوه بر ايفاي نقش در عرصه اقتصادي، در مسائل اجتماعي، سیاسی و فرهنگي نيز نقش بسزا و تأثیرگذاری در رشد و بالندگی کشور، استان و شهرستان ايفا مي نمايند.

لذا با توجه به ابلاغ مقام معظم رهبری به عنوان سال “مهار تورم و رشد تولید”در اين ميان نقشِ اصناف در رسته های مختلف و تحقق این مهم بعنوان حلقه اول (بنگاه خرد) در حوزه اقتصادی از جايگاهِ ويژه اي برخوردار است.

اينجانب ضمن پاسداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام جامعه اصناف، مراتب قدردانی و تشکر خود را از تشريک مساعي، همراهی و همکاری اصناف و بازاریان عزیزدر پيشبرد امور مختلف ابراز داشته و فرا رسيدن يکم تير ماه روز ملي اصناف را به خانواده بزرگ اصناف کشور و تمامي تلاشگران اين عرصه بويژه فعالان حوزه اصناف شهرستان تبريک و تهنيت عرض نموده ، از خداوند متعال صحت، سلامتی و موفقیت را برای خدمتگزاران این حوزه از خداوند منان مسئلت مي نمايم.

  علی محمد ابراهیمی زاده

  رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان لارستان

 

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین