پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هفته سوم اسفندماه 1378 – شماره136(پس از انتخابات)

 ۲۹ بهمن و انتخاب نمايندگان مردم در دوره ششم تقننيه پايان پذيرفت و جبهه دوم خرداد اكثريت كرسى‏هاى اين دوره را به خود اختصاص داد. اين پيروزى و موفقيت بر…

 ۲۹ بهمن و انتخاب نمايندگان مردم در دوره ششم تقننيه پايان پذيرفت و جبهه دوم خرداد اكثريت كرسى‏هاى اين دوره را به خود اختصاص داد. اين پيروزى و موفقيت بر رأى‏دهندگان و انتخاب‏شوندگان و ملت قهرمان‏پرور ايران اسلامى مبارك باد.
 لارستان فارس همينطور كه در ايجاد دوم خرداد پيشقدم بود در اين انتخابات نيز عليرغم وجود كانديداهاى متعدد با ديدگاههاى مختلف و متنوع با اكثريت بالايى به كانديداى جبهه دوم خرداد آقاى دكتر سيدمنصور كشفى رأى داد و او را براى مدت چهار سال به عنوان نماينده خود برگزيد. ضمن تبريك مجدد نكاتى را بعنوان تذكر بيان مى‏نماييم:
  منطقه لارستان با گستردگى جغرافيايى و پراكندگى آن نيازمند يك برنامه‏ريزى مدون، دقيق و حساب‏شده جهت تعالى اجتماعى – اقتصادى – سياسى – فرهنگى – بهداشتى و… است كه اين مسأله مستلزم همفكرى و همگامى تمام نيروهاى آگاه – دلسوز – متدين و متخصص منطقه اعم از نيروهايى كه در لارستان حضور دارند يا در تهران و شيراز و ساير نقاط ايران اسلامى پراكنده‏اند، مى‏باشد.
  هيچ كار برنامه‏ريزى شده و مدون بدون همدلى و همفكرى و وحدت و انسجام و اتحاد صورت نمى‏گيرد ضرورت ايجاب مى‏نمايد كه همه نيروهاى توانمند منطقه بدون در نظر گرفتن خط و خطوط بلكه حول محور اسلامى است و تقوا و تفكر صحيح گرد هم آيند و مشكلات منطقه را به نحو مطلوب با همفكرى رفع نمايند.
  روحانيت محترم منطقه بويژه حضرت آيت‏الله‏العظمى آيت‏اللهى كه براى كل منطقه لارستان پدرى مهربان و دلسوز و براى مسؤولين طراز اول كشور بويژه مقام معظم رهبرى و رياست محترم جمهورى مركز ثقل استان محسوب مى‏شوند. مى‏بايست بيش از پيش با برنامه‏ريزى مسئولين در رفع نقايص همت نمايند. بديهى است حضرات روحانيون منطقه خود نيز در رفع محروميت‏ها پيشاهنگ بوده‏اند اما در اين دوره مى‏بايست آهنگى جزم‏تر از گذشته داشته باشند.
  مى‏بايد نيازهاى منطقه مشخص شده و راه مرتفع نمودن آن نيز تعيين و نحوه به اجرا در آوردن آن مدون شود.
  يكى از مشكلاتى كه ما در سطح روستاها داريم عدم اطلاع صحيح و دقيق از بخشها، دهستانها و روستاهاست كه ضرورت دارد اين مهم به نحوى مطلوب پيگيرى و انسجام و تشكل كامل ايجاد گردد، زيرا برخى روستاها بخاطر عدم ارتباط و همگامى ممكن است اين تصور در آنها ايجاد شود كه مثلاً مركز بخش حق آنان را تضييع نموده و مركز بخش هم همين تصور نسبت به شهرستان داشته باشد. اين مسأله بايد به روشى معقول رفع گردد. هرچند با تشكيل شوراها مقدارى از مشكلات حل گرديده است.
  فعاليتهايى كه نمايندگان گذشته در مجلس انجام داده‏اند و نيمه‏كاره مانده در صورتى كه كار، كارشناسانه باشد بايد دنبال شود و حق هيچيك از آن بزرگواران در انجام كارها تضييع نشود.
 زيرا معتقديم همه نمايندگان گذشته فعاليت كرده‏اند و سعى‏شان بر زدودن چهره محروميت از منطقه بوده است. حال اگر در موردى موفقيتى به دست نيامده بايد به دنبال عوامل عدم موفقيت كتب و عبرت گرفت و اگر موفقيتى عايد شده بايد نقطه قوت را گسترش داد.
 بديهى است نمايندگان گذشته نيز بايد با سعه صدر كامل تجربيات خويش را به نماينده جديد منتقل نمايند.
 به اميد موفقيت و سربلندى نظام مقدس جمهورى اسلامى

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین