دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نشست مشترک معاونان آموزشی علوم پزشکی لارستان و گراش

نشست مشترک معاونان آموزشی علوم پزشکی لارستان و گراش برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر خالقی معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی گراش به همراه…

نشست مشترک معاونان آموزشی علوم پزشکی لارستان و گراش برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر خالقی معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی گراش به همراه تیم خود میهمان دکتر مریم عبدالهی معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری علوم پزشکی لارستان شدند.

در این نشست سه ساعته که با هدف پیشبرد بهتر اهداف مشترک، ارتقای خدمات و پرهیز از موازی کاری های احتمالی برگزارشد دکتر مریم عبداللهی ضمن خوش آمد و تبریک دهه ولایت اظهار داشت: مسیر و اهداف عالیه مشترک در دو مجموعه علوم پزشکی لارستان و گراش در کنار انتظارات و برنامه های یکسانی که مردم صبور منطقه از این مجموعه ها دارند زمینه ای فراهم کرده تا بتوانیم با تکیه بر آن هم هزینه های آموزش را کاهش داده و هم کیفیت را در این حوزه افزایش دهیم.

وی با اشاره به زیرساختهای مشترک آموزشی در دو مجموعه افزود: آنچه محرز است، ظرفیت هایی است که به واسطه تلاش مسئولان و همراهی خیران با همت دو منطقه وجود دارد و می توان امیدوار بود که مدیریت صحیح و دوجانبه همچنین پرهیز از دوباره کاری ها بتواند ما را در رسیدن به اهداف متعالی وزارت بهداشت یاری کند.

دکتر خالقی نیز با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های مشترک بیان کرد: برگزاری مشترک کارگاه های توانمندسازی اساتید، انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک، استفاده از فیلدهای آموزشی مشترک برای دانشجویان و … نیز می‌تواند کمک بسزایی در راه پیشبرد اهداف آموزشی دو دانشکده داشته باشد.

گفتنی است در انتها مقرر شد مدیران هر دو دانشکده همراه با کارشناسان خود جلساتی را ترتیب داده و نتیجه این هم فکری ها را در جلسه مشترک بعدی به اشتراک بگذارند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین