چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

آمار رو به رشد ارائه خدمات مراکز درمانی تحت پوشش علوم پزشکی لارستان

ارائه خدمات مراکز درمانی تحت پوشش در مقایسه سه ماهه اول امسال با سال گذشته آمار رو به رشدی را نشان می دهد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

ارائه خدمات مراکز درمانی تحت پوشش در مقایسه سه ماهه اول امسال با سال گذشته آمار رو به رشدی را نشان می دهد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ویدا لارستان مجموعه علوم پزشکی لارستان از ابتدای استقلال خود و پذیرش مسئولیت بهداشت و درمان شهرستانهای همجوار در کنار شهرستان لارستان و بخش مرکزی، به دنبال آن بوده تا به هر شکل ممکن، خدمت رسانی خود را در راستای توزیع عادلانه تجهیزات، امکانات و حتی اعتبارات جذب شده به کار گیرد. این تلاش زمانی به اوج خود رسید که طی سالهای اخیر علی رغم بحران اقتصادی حاکم بر کشور با تلاشهای شبانه روزی شاهد کمترین لطمه احتمالی بر پیکره بهداشت و درمان منطقه بودیم. شاهد این ادعا آماری است که در مراکز درمانی شهرستانها و بخش های تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان به ثبت رسیده است.

در بیمارستان امام رضا(ع) لار با ۲۱۰۱۸ مورد مراجعه و افزایش ۲۷ درصدی همچنین در بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج با ۱۵۳۴۳ مورد مراجعه و افزایش ۱۶ درصدی مراجعات در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ روبرو هستیم.

در بیمارستان بیرم ۵۳۹۷ مورد ارائه خدمت در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ درمانگاه تخصصی مرکز به ۷۱۳۰ مورد خدمت در سه ماهه نخست امسال رسیده که نسبت به بازه مشابه زمانی در سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته است.

در همین بازه زمانی عملهای جراحی انجام شده در بیمارستان امیدوار اوز از ۴۰۵ مورد در بهار ۱۴۰۱ به ۶۳۵ مورد عمل جراحی در بهار امسال رسیده که حاکی از پیشرفت ۵۷ درصدی است.

همه این تغییرات مثبت و ارائه خدمات بیشتر، با افزایش نیروی انسانی، امکانات و تجهیزاتی است که علاوه بر بهسازی بخش ها و حضور پزشک در شیفت های کاری متعدد، با همکاری وزارت بهداشت، همراهی خیرین و تلاش مجموعه علوم پزشکی لارستان در حوزه های مختلف بهداشت، درمان و توسعه مجموعه محقق شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آمار رو به رشد ارائه خدمات مراکز درمانی تحت پوشش علوم پزشکی لارستان”

  1. کارمند شبکه ببه است درمان. اوز گفت:

    دربیمارستان اوز به علت کمبود تجهیزات. بیمارستانی وله خاطر. نزدیکی. به گراش ومجهز بودن بیمارستان گراش. اوزیها بیشتر به گراش. مراجعه میکنند. که باید مورد توجه. مسولین. در لارستان. قرار گیرد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین