پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

واگذارى ٣٣٠ قطعه زمين طرح جوانى جمعيت همزمان با عيد غدير

مديركل راه و شهرسازى لارستـان از واگذارى ٣٣٠ قطعه زمين طرح جوانى جمعيت همزمان با عيد غدير خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى راه و…

مديركل راه و شهرسازى لارستـان از واگذارى ٣٣٠ قطعه زمين طرح جوانى جمعيت همزمان با عيد غدير خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى راه و شهرسازى لارستـان با حضور دكتر ايمانيه استاندار فارس و مهندس شبانى مديركل راه و شهرسازى لارستـان به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر خم ٣٣٠ قطعه زمين به خانواده های مشمول طرح قانون جوانى جمعيت در شهرهاى حوزه استحفاظى اداره كل راه و شهرسازى لارستـان تخصیص و در سفر استاندار به شهرستان گراش به ٥ نفر از مشمولان اين طرح قرار داد واگذارى اهدا شد .

شبانى در حاشيه اين مراسـم اظهار داشت : تاكنون هزار و يك نفر در ٧ شهرستان حوزه استحفاظى در قالب طرح جوانى جمعيت ثبت نام كرده اند ، كه براى ٧٠ درصد از اين متقاضيان زمين تامين شده و ٣٣٠ قطعه به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر خم كارهاى واگذارى آن انجام شده و مابقى در حال انجام مراحل ادارى براى واگذارى به مشمولان اين طرح هست كه مشمولان با حضور در ادارات راه و شهرسازى شهرستان هاى زير مجموعه اين اداره كل مى توانند نسبت به كسب اطلاعات و تكميل مدارك اقدام کنند.

شبانى با اشاره به واگذاری اراضی مسکونی هر کدام به مساحت ۲۰۰ متر مربع به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا خاطر نشان کرد: نصف زمین به زن و نصف ديگر آن به شوهر به صورت مشترک ثبت و مجوز تخصیص زمین داده می‌شود .

مدير كل راه و شهرسازى لارستـان گفت: با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خصوص واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوارها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر، متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به قسمت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir با انتخاب گزینه “متقاضیان دارای سه فرزند به بالا (قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) ” در بخش نوع سرپرستی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. بدیهی است پس از ثبت‌نام از متقاضیان، در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، سایر اقدامات حسب ضوابط و مقررات مربوطه انجام می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین