یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
در پیام نوروزی فرماندار ویژه لارستان مطرح شد:

همدلی و همزبانی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی،فرا رسیدن عید باستانی نوروز و سال نو را تبریک گفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی،فرا رسیدن عید باستانی نوروز و سال نو را تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است: از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم تا در سالی که مزین به نام سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل است، بتوانیم با عزمی راسخ و همدلی و همزبانی گامی موثر در راستای تحقق این پیام و خدمت صادقانه به مردمان این دیار برداریم.

به گزارش میلادلارستان  به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،متن پیام علی اکبر نجیب زاده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نوروز در انديشه‌ ملت، نماد خيزش و حيات مجدد و شروع دوباره در مرتبه‌ای بالاتر و والاتر است، بي‌ترديد انديشه زيباي نوروز، لطف و عنايت الهي بر ملت بزرگ و جهان بشريت و وعده‌ حاکميت زيبايي‌ها، ارزش‌ها و تجلي کمال‌ خواهي و تعالی جويی انسان است.

حرکت، نشاط، مهرورزی و عشق، تجديد ديدار و ارادت و نوشیدن رهاورد نوروز و تحکيم، همبستگي، دل بستگي و زدودن زشتي‌ها، کدورت‌ها و پايه‌گذاري دوستي و محبت ارمغان زيباي آن است.

فراهم‌ کردن زمينه و بستر مناسب براي بهره‌ مندي از طبيعت و مواهب بيکران خداوندی و سير در مظاهر تاريخ و فرهنگ ايران اسلامی، باعث نشاط و طراوت و علاقه‌ی بيش‌تر به ميهن عزيز و تجديد روحيه‌ی خدمت‌گذاری به شهروندان است.

اینجانب فرا رسیدن نوروز باستانی و حلول سال نو را به محضر شریف مردمان نیک سیرت منطقه لارستان بزرگ تبریک و تهنیت و شادباش عرض نموده، آرزوی سالی توام با برکت،بهروزی و توفیق برای هم شهرستانیهای عزیز را خواهانم.

در پایان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم تا در سالی که مزین به نام سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل است، بتوانیم با عزمی راسخ و همدلی و همزبانی گامی موثر در راستای تحقق این پیام و خدمت صادقانه به مردمان این دیار برداریم.

انشاء الله

علی اکبر نجیب زاده

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین