چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برپایی عزای سیدالشهداء در ۲۰۰ هیأت لارستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت:  در لارستان جمعآ بیش از ۲۰۰ هیئت در دهه اول محرم در بخشها و روستاهای لارستان برنامه های عزاداری دارند. حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اقبالی…

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت:  در لارستان جمعآ بیش از ۲۰۰ هیئت در دهه اول محرم در بخشها و روستاهای لارستان برنامه های عزاداری دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه امسال به لطف الهی و عنایت اهل بیت عصمت و طهارت تعداد ۹۵ هیئت مجوزدار و تعداد ۱۰ موکب در شهرستان لارستان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: در لارستان جمعآ بیش از ۲۰۰ هیئت در دهه اول محرم در بخشها و روستاهای لارستان برنامه های عزاداری دارند.

وی با اشاره به اینکه امسال در سراسر کشور برای هیئات مذهبی بایک شعار واحد «در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم، مدیون لطف مادر این خانواده ایم»، تعیین شده است، افزود: از همه هیئات مذهبی، مبلغین و مداحان تقاضا داریم که روی این شعار تمرکز و تبیین کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با اذعان به اینکه در همایشی که در تاریخ ۲۵ تیرماه در اداره تبلیغات اسلامی باحضور مسئولین هیئات مذهبی، معاون سیاسی فرمانداری، مسئولین و فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد برنامه ریزی ها در خصوص چگونگی برگزاری مراسمات صورت گرفت، تصریح کرد: قرار شد جلسات هماهنگی در دفتر امام جمعه و فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شود.

این مسئول با بیان اینکه قرار است در بحث پخت نذری در این ایام اولویت با نیازمندان باشد و تعدادی از هیئات مذهبی امادگی خود جهت تقسیم غذا بین نیازمندان اعلام کردند، عنوان کرد: امسال حدودآ ۲۰۰ مبلغ و مبلغه آماده اند در کنار مردم تبلیغ دینی داشته باشند که تاکید شده مبلغین و مبلغیت بیشتر با موضوعات جهاد تبیین، امید آفرینی و ایمان صحبت کنند که این مباحث مورد نظر مقام معظم رهبری است.

وی با تأکید بر اینکه اداره تبلیغات اسلامی و شورای هییات مذهبی با همکاری جهاد کشاورزی برنج و شکر جهت استفاده هییات مذهبی با قیمت کمتر از بازار وارد می‌کنند و هر هیئتی نیاز داشته باشد به اسحاق شاکرپور مسوول هیأت مذهبی لارستان مراجعه کند، خاطر نشان کرد: بنده به عنوان خادم مردم در اداره تبلیغات اسلامی ضمن تشکر از همکاری هییات مذهبی خواهش میکنم در عزاداری ها اولویت اول رعایت حقوق مردم داشته باشند و در خیابان کمال همکاری با برادران زحمتکش نیروی انتظامی داشته باشند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین