یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بوی پیراهن خونین کسی می‌آید/ این خبر را برسانید به کنعانی‌ها

 با آغاز محرم ۱۴۴۵ هجری قمری، ماتم سوزناک شهدای عاشورا و اندوه حماسه‌آفرینان کربلا زنده می‌شود. پیروان آن امام همام در حماسه‌آفرینی و ایثارگری از سویی و حامیان یزید در…

 با آغاز محرم ۱۴۴۵ هجری قمری، ماتم سوزناک شهدای عاشورا و اندوه حماسه‌آفرینان کربلا زنده می‌شود. پیروان آن امام همام در حماسه‌آفرینی و ایثارگری از سویی و حامیان یزید در وحشت‌آفرینی و بربریت ازسویی‌دیگر نقش‌آفرینی کردند.

 طوری که در تاریخ کربلا، حسین (ع) و یارانش مظهر آزادگی، انسانیت، اسلامیت، شجاعت و ایثار و یزید و پیروانش نمونه بارز درنده خویی،سبعیت، کشتار، پلیدی، پلشتی و بی‌رحمی شناخته شدند و تا تاریخ زنده است این دو رود حق و باطل، به‌طور موازی حرکت می‌نمایند و هرچه زمان می‌گذرد، رود حق خروشان‌تر و مسیر باطل بی رمق تر و سست‌تر می‌گردد و گهگاه چهره تغییر می‌دهد تا بتواند چند صباحی رمق گیرد و به حیات ننگین خویش ادامه دهد.

 راستی چه می‌اندیشند  آنانی که برای محو حق سر از پا نمی‌شناسند و با شعار «هدف، وسیله را توجیه می‌کند» از هر وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف پلید خویش سوءاستفاده می‌نمایند و لباس حق را بر تن باطل می‌پوشانند و حق را خروج کرده بر مذهبِ الله قلمداد می‌کنند و عوام بی‌اطلاع از همه‌جا را به صحنه می‌آورند و قاضی‌القضات را به فتوای قتل، بسیج می‌کنند و پسر پیامبر خدا و بهترین یاران او را تشنه به شهادت می‌رسانند و احساس جهاد در رکاب پیامبر می‌نمایند و نوکران بی‌جیره و مواجب یزید، سید جوانان اهل بهشت را سر بریده و به خلاف ضوابط روشن، جسد مطهرش را مثله نموده و پای اسبان را نعل تازه زده سپس اسبان را بر اجساد می‌تازانند و افتخار می‌نمایند.

 عجب روزگاری است. نفاق چه می‌افشاند و چه ننگ  آفرینی می‌کند. شهادت فرزند زاده پیامبر در قلوب انسان‌های وارسته حرارتی افکند که با گذشت زمان نه‌تنها این حرارت فسرده نمی‌شود، بلکه هرساله اشتعال آن بیشتر و دشمنان آن وحشت‌زده تر می‌گردند.

 درست است که گرگ های سرزمین کربلا پیراهن را بر تن یوسف زهرا دریدند و فرزند پیامبر را قربانی هوس‌های پایان‌ناپذیر خود کردند اما خونی که خدا خون‌بهای آن را بگیرد تا ابد خروشان است و یاران او تا قیامت زنده‌اند و مسیر او تا قیامت باز و از دامان او انسانیت  کمال خود را خواهد یافت و صراط مستقیم الهی با شهادت این عزیزان تا ابد رونق خواهد داشت.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین