پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هفته چهارم اسفندماه 1378 – شماره 137(چرا شركت سيمان لارستان؟)

بدون شك يكى از مهمترين صنايعى كه مى‏تواند كمك شايان به اقتصاد و توليد كار و رفع بيكارى در منطقه نمايد سيمان ۷۰۰ تنى لارستان است. صنايعى مانند كارخانه سيمان…

بدون شك يكى از مهمترين صنايعى كه مى‏تواند كمك شايان به اقتصاد و توليد كار و رفع بيكارى در منطقه نمايد سيمان ۷۰۰ تنى لارستان است. صنايعى مانند كارخانه سيمان از صنايع مادر براى منطقه محروم لارستان محسوب مى‏شود. مردم صميمى و زحمتكش منطقه لارستان به اميد به راه افتادن اين كارخانه ثانيه‏شمارى مى‏كنند. اما در راه رسيدن به اين مهم مشكلاتى وجود دارد كه بايد در رفع آن كمال جديت را به خرج داد واقعيت اين است اگر در حال حاضر كه رياست محترم جمهورى عنايت خاصى به منطقه لارستان دارند و از طرح فوق نيز حمايت نموده‏اند، استاندارى فارس نيز در به راه انداختن طرح گام برداشته است، نتوان اين مهم را به راه انداخت، مسلماً در آينده كار سخت‏تر خواهد بود.
 نكته قابل توجه اينكه كليه ماشين‏آلات و تجهيزات ساخت خارج به محل تأسيس كارخانه منتقل و تخليه گرديده است اينك بايد عمليات اجرايى ساختمانهاى خط توليد آغاز شود و با تأسيس ساختمانها و نصب تجهيزات مراحل راه‏اندازى فراهم گردد و اين مهم بودجه‏اى به مبلغ ۲۰۰۰ ميليون را مى‏طلبد كه براى تأمين آن سرمايه‏گذارى عمومى و خريد سهام مجدد و ترغيب در گسترش سهام را به دنبال دارد. براى كسانى كه امكان سرمايه‏گذارى دارند ضرورت دارد جهت تعالى صنعت در منطقه خويش با گسترش سرمايه اقدام كنند و بدانيد كه توليد كار در هر منطقه عادى ترقى آن منطقه و از بين رفتن فساد و اشتغالات كاذب و رنج‏آور خواهد بود.
 ضمناً از مديرعامل شركت تقاضا مى‏شود هرچه سريع‏تر در تحقق تعهدات بانك نيز اقدام نمايد تا سهامداران براى سرمايه‏گذارى بيشتر ترغيب گرديده و به تسريع اجراى طرح كمك گردد.
 مجدداً از سرمايه‏گذاران منطقه اعم از آنانى كه تاكنون سرمايه‏گذارى نموده‏اند يا سرمايه‏گذارى ننموده‏اند درخواست مى‏شود با توسعه سرمايه‏گذارى و گسترش آن تحقق اين مهم را به انجام برسانند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین